loading...
pesnews|پرسپولیس نیوز
آخرین ارسال های انجمن
saman بازدید : 286 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (5)

جشن 50 سالگی پرسپولیسی‌ها شنبه در برج میلاد انجام می‌شود

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، با برنامه‌های محمد رویانیان و قول او برای رسیدگی بیشتر به پیشکسوتان طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است جشن 50 سالگی تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه در برج میلاد برگزار شود. از همین رو از کلیه پیشکسوتان و بازیکنان حال حاضر پرسپولیس و کادر فنی دعوت شد که در این جلسه و مراسم بزرگ حضور داشته باشند. تقدیر از برخی پیشکسوتان و ارائه برنامه رویانیان برای بزرگان پرسپولیس در دستور کار این مراسم است.
saman بازدید : 234 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (2)

پرسپولیس نیوز : پس از دیدار قائم مقام باشگاه پرسپولیس با مدیران باشگاه هامبورگ، قرار شد شاگردان دایی در یک تورنمنت اروپایی شرکت کنند.

بهروز منتقمی، قائم مقام باشگاه پرسپولیس سفری را با دستور محمد رویانیان به آلمان داشت تا برای همکاری متقابل سرخ پوشان با باشگاه آلمانی فراهم شود.

منتقمی در آلمان جلسات متعددی را با مسئولان باشگاه هامبورگ برگزار کرد و به توافق خوبی هم رسید.

از همین رو ابتدا باشگاه هامبورگ از پرسپولیس دعوت کرد تا در یک تورنمنت اروپایی به عنوان میهمان ویژه در سال 2015 در آلمان حضور پیدا کند.

همچنین آنها در خصوص پیشنهاد باشگاه پرسپولیس مبنی بر خداحافظی مهدی مهدوی کیا و برگزاری یک بازی تدارکاتی بین پرسپولیس و هامبورگ حداقل تا نیم فصل لیگ برتر ایران اعلام کردند که این پیشنهاد در هیئت مدیره 12 نفره هامبورگ مطرح و سپس جواب آن به باشگاه پرسپولیس اعلام می‌شود.

علاوه بر این در خصوص تشکیل آکادمی برگزاری اردوها در دوکشور و استفاده از دانش‌ مربیان و بازیکنان طرفین با یکدیگر به توافقات بسیار خوبی  رسیدند.

saman بازدید : 276 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (6)

پرسپولیس نیوز : سید مهدی سیدصالحی مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی تبریز که سابقه بازی در استقلال را هم دارد،سرانجام به پرسپولیس پیوست.

 


او جزو آن دسته از بازیکنانی است که حضور در تیم های بزرگ و پرطرفدار ایران را تجربه کرد و حالا قرار است به قول خودش در پرطرفدارترین تیم آسیا بازی کند. سیدصالحی در خصوص انتخاب پرسپولیس و آینده اش در این تیم به سوالات پاسخ می دهد. او تاکید می کند که هدفش در این تیم خوشحال کردن هواداران است، سیدصالحی معتقد است که یک فوتبالیست در هر تیمی که بازی می کند باید به پیراهن آن تیم تعصب داشته باشد.حرف های مهاجم جدید پرسپولیس را می خوانید.

از اینکه به پرسپولیس آمدی چه احساسی داری؟

همیشه وقتی در فصل نقل و انتقالات از من در مورد تیم آینده ام سوال می کردند،می گفتم هر جا که خدا بخواهد می روم و باید دید قسمت من چیست.حالا خدا خواست به پرسپولیس بیایم و امیدوارم این اتفاق برای من و تیمم خیر باشد.امسال تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم بازیکن موثری برای پرسپولیس باشم. من مشکلاتی داشتم که مجبور بودم تراکتور را ترک کنم. واقعیت این است که خانواده ام برایم از هر چیزی مهمتر است و باید فوتبالم را در تهران ادامه می دادم. با توجه به شرایط ممکن و پیشنهاداتی که داشتم به پرسپولیس آمدم.

فکر نمی کنی سابقه حضور در استقلال برای تو دردسرساز شود؟

هیچ جای دنیا چنین تفکری وجود ندارد و شما می بینید که بازیکنان به تیم های مختلف می روند.برای ارزیابی عملکرد یک بازیکن همیشه باید یک چیز را در نظر گرفت،اینکه بازیکن در هر تیمی که بازی می کند به پیراهن تیمش تعصب داشته باشد.من در تیم هایی قبلی ام از جمله استقلال،سپاهان،تراکتور و پیکان با تعصب بازی کردم و در آن تیم ها عاشق پیراهنم بودم چون می خواستم پولی که می گیرم حلال باشد.حالا هم عاشق پیراهن پرسپولیس هستم و باید با تعصب برای این تیم بازی کنم.این موضوع از همه چیز مهمتر است.در ضمن تماشاگران فوتبال ایران هم نسبت به سال های گذشته با این مسائل راحت تر برخورد می کنند.

آیا در این چند روز با استقلال هم مذاکره کردی؟

من اول با تراکتور مذاکره کردم ولی به آنها گفتم که به خاطر مشکلات خانوادگی نمی توانم در تبریز بمانم ولی باید از لطف آنها تشکر کنم.بعد از آن پرسپولیس بود که تماس گرفت و گفتند در لیست آقای دایی هستی.ما مذاکره کردیم و در نهایت به توافق رسیدیم.بعد از توافق با پرسپولیس بود که استقلالی ها تماس گرفتند ولی به آنها گفتم که با پرسپولیس تمام کردم و به مسئولان و کادر فنی این تیم قول دادم.

با دایی هم حرف زدی؟

بعد از صحبت با مسئولان پرسپولیس،با دایی هم حرف زدم و حرف های ما برادرانه بود.امیدوارم که در کنار این مربی روزهای خوبی داشته باشم.

چه دلایلی باعث شد پرسپولیس را انتخاب کنی؟

به هر حال پرسپولیس تیم پرطرفداری است و قرار است در پرطرفدارترین تیم ایران و حتی آسیا بازی کنم.از طرفی من اولین بار توسط علی دایی به تیم ملی دعوت شدم و دوست داشتم با این مربی کار کنم.

فکر می کنی بتوانی از دایی برای تبدیل شدن به یک مهاجم بهتر،چیزهای جدیدی یاد بگیری؟

به هرحال او اسطوره فوتبال ایران است و امیدوارم از این مربی هم چیزهای زیادی یاد بگیرم.

در پرسپولیس خیلی‌ها پول میلیاردی می گیرند،تو هم پول میلیاردی گرفتی؟

من پول میلیاردی نگرفتم و از اول هم دنبال بازارگرمی نبودم و دیدید که بدون پیشینه قبلی در نهایت با پرسپولیس به توافق رسیدم.

چه شماره ای را قرار است بر تن کنی؟

من شماره 23 را می خواهم و از همان اول این شماره را دوست داشتم.وقتی در سپاهان فوتبالم شکل گرفت و در فوتبال ایران شناخته شدم شماره 23 را بر تن داشتم و همیشه می خواهم این شماره را بپوشم تا گذشته ها از یادم نرود. فقط در استقلال بود که شماره 12 را پوشیدم چون شماره 23 در اختیار امید روانخواه بود.

فکر می کنی در پرسپولیس آقای گل شوی؟

هدف من راضی کردن هواداران است و امیدوارم علی دایی را روسفید کنم.امیدوارم در پرسپولیس به قهرمانی و آقای گلی برسم.

saman بازدید : 196 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (2)

پرسپولیس نیوز : مهدی مهدوی کیا کاپیتان سابق پرسپولیس در مسابقه خداحافظی میشاییل بالاک به سرمربی گری خوزه مورینیو به طور کامل به میدان رفت:

مهدی مهدوی کیا 84 دقیقه برای تیم مورینیو به میدان رفت . در نهایت تیم منتخب ستارگان جهان موفق شدند تیم یاران بالاک را با نتیجه چهار بر سه شکست دهند.

 

 

saman بازدید : 173 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : شبكه تلویزیونی MDR آلمان در گزارشی به مناسب دیدار خداحافظی 'میشائیل بالاك'،به تمجید از 'مهدی مهدوی كیا'، فوتبالیست ایرانی كه سالها در بوندسلیگا بازی كرده است،به عنوان یكی از حاضران در این مسابقه فوتبال پرداخت.

این شبكه تلویزیونی در گزارشی برای معرفی بازیكنان تیم ستاره های جهان كه قرار است چهارشنبه شب در مقابل تیم یاران بالاك مسابقه دهند، در مورد مهدوی كیا به عنوان یكی از ستاره های فوتبال جهان، تاكید كرد: به رغم اینكه این بازیكن ایرانی تنها یك متر و ۷۲ سانتی متر قد دارد، اما دریبل زن قهاری است كه در زمین فوتبال تنها با كمك خطا می شد، وی متوقف كرد.
این گزارش می افزاید: بازی خوب مهدوی كیا و نقش مهم وی در فوتبال را می شد در دیدار دوستانه تیم های ملی آلمان و ایران در سال ۲۰۰۴ كه در تهران برگزار شد، به خوبی لمس كرد، هرچند كه در آن دیدار، یاران میشائیل بالاك با نتیجه ۲ بر یك صفر یاران مهدوی كیا را در مقابل دیدگان بیش از ۱۰۰ هزار تماشاگر مشتاق ایرانی شكست دادند.
به گزارش این شبكه تلویزیونی آلمانی، مهدوی كیا از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۰ برای سه تیم بوندس لیگایی بوخوم، هامبورگ و آینتراخت فرانكفورت فوتبال بازی كرده است.
میشائیل بالاك ستاره فوتبال آلمان امشب در یك دیدار دوستانه در ورزشگاه شهر لایپزیك بین تیم موسوم به 'یاران بالاك' و تیمی مركب از ستاره های فوتبال جهان كه مهدی مهدوی كیا از ایران نیز جزو آن است، به صورت رسمی از فوتبال خداحافظی می‌كند.
رنه آدلر، پاسكال زوبر بوهلر، تونستن فرینك، پاتریك گلاتنر، دایمار هامان، بینگو هرت، كالستن یانكر، اولس كرشتن، میروسلاو كلوزه، اولاف مارشال، مرته ساكر، آندریاس زیكه، نئون دروف، اولیور نویل، حسن سالی حمیدزیچ، برند اشنایدر، مایكل شوماخر، آندره شورر، سیدنی سام، الكساندر پتنر و كریستین ورمز، بازیكنان تیم یاران بالاك هستند. سرمربیگری این تیم هم برعهده رودی فولر است.
در تیم ستارگان جهان نیز اسامی ینس لمان، رومن وایدر فرر، امانوئل آده بایور، دیمیتار برباتوف، ریكاردو كاروالیو، فررا داروسا امرسون، مایكل اسین، لوتار ماتئوس، فلورن مالودا، فیلیپ لام، پاول ندود، پاول كوكا، آندره شوچنكو، مهدی مهدوی‌كیا و دیدیه دروگبا دیده می‌شود. سرمربیگری این تیم برعهده خوزه مورینیو پرتغالی است.
در این مسابقه كه ساعت ۲۰ امشب به وقت آلمان (۳۰ /۲۲ به وقت تهران) آغاز می شود، یاران بالاك پیراهن سفید می‌پوشند و ستارگان جهان لباس قرمز بر تن خواهند كرد.

saman بازدید : 134 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (2)

پرسپولیس نیوز :  وضعیت کریم انصاری‌فرد برای ماندن در پرسپولیس هم‌چنان نامشخص است.

در حالی که شب گذشته خبر توافق مسوولان باشگاه پرسپولیس با سید مهدی سیدصالحی منتشر شد، ابهام در وضعیت دو مهاجم فصل قبل این تیم یعنی کریم انصاری‌فرد و محمد قاضی بیشتر از قبل شده است.

کریم انصاری‌فرد در دو هفته‌ گذشته مذاکراتی با پرسپولیسی‌ها داشته است و هرچند این مذاکرات تا حدودی مثبت بوده اما هنوز به عقد قرارداد نهایی منجر نشده است.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد محمد قاضی هم چندان مورد توجه باشگاه پرسپولیس نیست و این بازیکن در حال بررسی پیشنهادهای خود از راه‌آهن و تراکتورسازی است. باید دید در چند روز آینده وضعیت خط حمله پرسپولیس به‌ویژه کریم انصاری‌فرد چگونه خواهد شد.

گفته می‌شود این بازیکن پیشنهادهایی هم از اروپا دارد و یکی از موارد اختلافش با مسوولان باشگاه هم بر سر چگونگی ترانسفر شدنش به اروپاست.

saman بازدید : 125 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : بازیکن فصل گذشته نفت تهران پس از برگزاری نشستی با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای همراهی سرخپوشان در لیگ سیزدهم به توافق رسید و قراردادی دو ساله امضا کرد.


میثم حسینی که از گسترش فولاد تبریز به لیگ برتر رسید و سابقه پوشیدن تیم فوتبال استقلال را دارد و فصل گذشته را با تیم نفت تهران به پایان برد، امروز دوشنبه نشست هایی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس برگزار کرد و در نهایت با آنها برای عقد قراردادی دو ساله به توافق رسید.

 

حسینی عصر دوشنبه رضایت نامه اش را از باشگاه نفت تهران دریافت کرد تا برای امضا قرارداد با پرسپولیس مشکلی نداشته باشد.

قبل از این پرسپولیسی‌ها با سیدمهدی سیدصالحی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی به توافق رسیدند و با وی قرارداد داخلی امضا کردند.

saman بازدید : 138 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (1)

 از طرفی مدیربرنامه های انصاری فرد یعنی فاضلی رابطه خوبی با باشگاه رئال مادرید دارد و بازیکنانی نظیر مسعود اوزیل، نوری شاهین و همیت آلتینتوپ از طریق این کارگزار رسمی فیفا به رئال رفته اند می توان این خبر را خیلی جدی گرفت.
 یکی از دلایلی که خبر درج شده بر روی سایت اسکای بت را مهم جلوه می دهد این است كه سایت مورد نظر همواره اخباری را روی خروجی خود قرار می دهد که بیشتر به واقعیت تبدیل می شود.
نكته جالب این كه انصاری فرد علاقه ویژه ای به رئال مادرید دارد و همیشه و در ال كلاسیكوها طرفدار پر و پا قرص این تیم است. باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی برای كریم انصاری فرد رخ می دهد. آیا او در پرسپولیس می ماند یا به اروپا می رود؟

saman بازدید : 93 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : علی کریمی دومین پیام خود را علیه مدیرعامل پرسپولیس صادر کرد.



علی کریمی که به نظر می رسد از اظهارات محمد رویانیان علیه خود ناراحت است دومین پیام خود را در کد هواداری خود صادر کرد که به شرح زیر است:

« آخر چقدر دروغ،چقدر بازی کردن با افکار مردم؟ خدا ناصر حجازی را بیامرزد که خوب حرفی می زد. بعضی از مدیران فقط بلدند از روی کتاب خوب حرف بزنند و چیزی از خود برای نشان دادن ندارند. حرف های زیادی برای گفتن هست اما هواداران ما خسته شده اند از این همه حرف و وعده و وعید. قضاوت با خود شما.

امیدوارم دیگر به پر و پای من نپیچد!»

علی کریمی

saman بازدید : 106 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از سایتی که نقل قول من را درباره کریمی منتشر کرده شکایت می‌کنم.



محمد رویانیان  اظهار داشت: مسئولان حقوقی باشگاه را موظف کردم که فردا صبح از سایتی که از قول من علیه علی کریمی صحبت‌هایی را منتشر کرده است شکایت کنند و مطمئن باشید تا دقیقه آخر این مسئله را پیگیری می‌کنم.

وی افزود: من این حرف‌ها را نزده‌ام و مطمئن باشید در محکمه این قضیه را با جدیت پیگیری و به شدت با آنها برخورد می‌کنم.

رویانیان اظهار داشت: متاسفانه برخی‌ها نمی‌توانند خبر از پرسپولیس بگیرند و دست به این کارهای ناشایست می‌زنند.

saman بازدید : 83 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (1)

پرسپولیس نیوز : کاپیتان پیشین تیم ملی و باشگاه پرسپولیس با شبکه بی بی سی فارسی گفت و گو کرد.


بازیکن سابق باشگاه هامبورگ آلمان، میهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه وبملی لندن، بین بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند بود. او در گفتگوی اختصاصی با بی‌بی‌سی فارسی گفت: "مشکلات ساختاری فوتبال ما با آمدن یک مربی حل نخواهد شد. وقتی ساختار فوتبال مشکل دارد و در رده های پایه کاری انجام ‌نمی شود و بازیکن سازی صورت نمی‌گیرد، ما با آوردن یک مربی صاحب نام و در کوتاه مدت نمی‌توانیم فوتبالمان را درست کنیم. ما باید از پایه فوتبال ایران را بسازیم."


مهدی مهدوی کیا که سال گذشته میلادی در مراسم قرعه کشی مقدماتی جام جهانی در مالزی حضور داشت، می‌گوید که در آن موقع فکر می‌کرده آسان ترین قرعه ممکن به ایران افتاده است: "وقتی سال گذشته من برای مراسم قرعه کشی‌ بازی‌های مقدماتی جام جهانی به مالزی رفتم، فکر کردم که بهترین قرعه نصیب ما شده، چرا که تیم هایی که برای ما ناخوشایند و دردساز هستند مثل ژاپن، استرالیا، عراق و عمان در یک گروه قرار گرفتند و از آن طرف ما قطر و لبنان با ازبکستان وکره در یک گروه، ما اگر قرعه را خودمان انتخاب می‌کردیم چنین گروه آسانی نصیب‌مان نمی‌شد."

کاپیتان سابق تیم ملی ایران که در سن ۳۲ سالگی از تیم ملی خداحافظی کرد، در مورد وضعیت کنونی تیم ملی ایران و بازی‌های پیش‌رو در راه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفته است: "متاسفانه نتایج بازی‌هایی قبلی تیم ملی باعث شده که در حال حاضر کار ما برای صعود به اما و اگر کشیده شود. همه روی سه امتیاز بازی با لبنان حساب می‌کردند ولی ما آن بازی را واگذار کردیم."

مهدوی کیا معتقد است که باخت یک بر صفر ایران مقابل ازبکستان درورزشگاه آزادی کار ایران را برای صعود سخت کرد و گفته است: "ما باید ازبکستان را می‌بردیم که در آن بازی حساس در تهران به این تیم باختیم. در حال حاضر سرنوشت صعودمان دست خودمان نیست. ما باید هر سه بازی را که در پیش داریم ببریم و بعد ببینیم نتیجه بازی‌های ازبکستان چه خواهد بود."

ملی پوش سابق تیم ملی ایران که به همراه این تیم در دو جام‌جهانی ۹۸ فرانسه و ۲۰۰۶ آلمان حضور داشت، درباره بازی‌های پیش روی تیم ملی می‌گوید: "در قدم اول باید با قطر روبرو‌ شویم و به‌نظرم بازی بسیار سختی خواهد بود چرا که قطر شانس دارد ما و ازبکستان را ببرد و مسقیم به جام جهانی صعود کند و این مسئله با توجه به نفوذ قطر کار صعود ایران را سخت تر خواهد کرد."

مهدوی کیا که در زمان دو بازی رفت و برگشت ایران و استرالیا در مقدماتی جام جهانی ۹۸ فرانسه، ۲۰ ساله بود و در ترکیب اصلی تیم ملی هم قرار داشت، با وجود شرایط سخت ایران برای صعود به جام جهانی برزیل به "غیرممکن‌ها" اعتقاد دارد: "ما همیشه غیرممکن را ممکن کردیم، در سال ۲۰۰۶ هم باید اردن و قطر را می بردیم که توانستیم این کار را انجام دهیم و در نهایت به جام جهانی صعود کردیم. امیدوارم این بار هم این اتفاق بیفتد، ولی معلوم نیست ما تا کی باید با اما و اگر‌ها امیدوار باشیم و به آنها دلخوش کنیم."
مدیران غیر فوتبالی در فوتبال

هافبک سابق تیم پرسپولیس که تجربه بازی در هر دو لیگ آزادگان و برتر را داشته، معتقد است تصمیماتی که در فوتبال ایران گرفته می‌شود با همه دنیا فرق دارد: "یکی از مشکلات اصلی فوتبال ایران این است که تصمیماتی که ما در فوتبال می‌گیریم با تمام دنیا مغایرت دارد، به عنوان مثال ما بحث سقف قرارداد را در فوتبال‌مان داشتیم که چنین مسئله‌ای در فوتبال دنیا بی معنی است، و یا تصمیم بر عدم برگزاری جام حذفی."

بازیکن سابق تیم اینتراخت فرانکفورت درباره منشاء این تصمیم‌ها در فوتبال ایران می‌گوید: "در فوتبال ما به راحتی چنین تصمیماتی گرفته می‌شود چرا که خیلی از افرادی که در فوتبال کار می‌کنند، فوتبالی نیستند. کار این افراد رشته‌های دیگری غیر از فوتبال بوده و تخصص آنها فوتبال نیست. در سطح مدیران هم چنین مشکلاتی را داریم، بسیاری از مدیران در حوزه فوتبال با این ورزش آشنا نیستند."
لیگ حرفه‌ای یا غیر حرفه‌ای؟

مهدوی کیا آخرین بازی‌هایش را برای پرسپولیس انجام داد، او دو دوره برای این تیم بازی کرد؛ پیش از حرفه ای شدن لیگ آزادگان و پس از تاسیس لیگ برتر ایران در سال ۸۰ شمسی.

او لیگ ایران را غیر حرفه‌ای می‌داند و می گوید: "در سطح باشگاهی از فوتبال حرفه‌ای صحبت می‌کنیم در صورتی که فوتبال ما آماتور هم نیست. فوتبال حرفه ای یکسری تعاریفی دارد که باشگاه‌های ما هیچ سنخیتی با فوتبال حرفه‌ای امروز ندارند."

"باشگاه ‌ها باید خصوصی، دارای ورزشگاه اختصاصی، بلیط فروشی، اسپانسر، زمین تمرین اختصاصی باشند که تیم های بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال که از نظر هوادار جزء پر طرفدارترین تیم‌های آسیا هستند چنین امکاناتی را ندارند."
استادیوم آزادی؛ ورزشگاه 'پیر'

به غیر مشکلات مدیریتی و ساختاری فوتبال، مهدی مهدوی کیا معتقد است که در بخش "سخت افزاری" هم فوتبال ایران مشکلات متعددی دارد :"سال‌هاست که ما ورزشگاه خوب نساخته ایم و همچنان در استادیوم آزادی بازی می‌کنیم. ورزشگاهی که پیر و فرسوده است."

مهدوی کیا با مقایسه ورزشگاه‌های انگلستان و ایران گفته است: "امیدوارم روزی ما ورزشگاهی مثل ومبلی داشته باشیم که مردم از دیدن فوتبال در آن لذت ببرند. تماشاگران ما در حال حاضر از دیدن فوتبال لذت نمی‌بردند، در انگلستان تماشاگر از نیم ساعت قبل از بازی به ورزشگاه می‌آید و راحت سر صندلی خود می‌نشیند، اما در ایران هوادار باید از شش صبح به استادیوم برود و سر و صدا کند و در نهایت پس از چند ساعت انرژی ندارد."

"اگر مردم از فوتبال لذت ببردند جایگاه فوتبال ما در بین مردم خیلی بالاتر از این خواهد بود."
سفیر فوتبال پایه آسیا

به گفته مهدی مهدوی کیا که به تازگی به‌عنوان سفیر فوتبال پایه قاره آسیا انتخاب شده، یکی از مشکلات فوتبال ایران عدم توجه به فوتبال پایه در بین باشگاه‌های مختلف است: "فوتبال ما باید از رده‌های پایین درست شود. درست مانند ساختمانی که شما باید از پی آن را بسازید و نمی توانید از بالای ساختمان شروع به ساختن کنید."

"ما باید به یک بازیکن زمانی که ۱۲-۱۳ سال دارد اصول اولیه فوتبال را آموزش دهیم، نه فقط در سطح یک باشگاه بلکه اگر خواهان پیشرفت فوتبال هستیم باید در سراسر ایران کارهای زیر بنایی را انجام دهیم."

او درباره کارهایی که می‌خواهد به عنوان سفیر فوتبال آسیا انجام دهد گفته است: "هدف من این خواهد بود که بتوانیم سیستمی را به اجرا بگذاریم که بتوانیم تمام نقاط کشور را پوشش داده و بتوانیم مربیانی را به‌ کار بگیریم که استعدادها را شناسایی کرده و به آنها فوتبال اصولی آموزش دهند."
خداحافظی پر ماجرا در یک روز تلخ

پس از باخت پرسولیس در فینال جام حذفی، نحوه خداحافظی مهدی مهدوی کیا تا روزها موضوع اصلی رسانه‌های ورزشی داخل ایران بود. به قول خودش کسی "فکر باخت را نکرده بود."

مهدی مهدوی کیا پیش از رسیدن پرسپولیس به فینال اعلام کرد که در صورت راهیابی این تیم به بازی پایانی این جام از فوتبال خداحافظی می‌کند.

بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید گزینه های متعددی برای خداحافظی او در نظر گرفته شده بود: "اول قرار بود مثل خداحافطی فرشاد پیوس چند دقیقه‌ای در زمین حضور داشته باشم و سپس از فوتبال خداحافظی کنم، ولی گفته شد که قوانین اجازه این کار را نمی دهد و این حرکت یک تعویض محسوب می‌شود."

"دوست نداشتم که یک تعویض تیم پرسپولیس به خاطر من در چنین بازی حساسی در فینال جام حذفی از دست برود."

پس از رد شدن پیشنهاد اول راه دیگری برای خداحافظی او مطرح شد: "بعد قرار شد که قبل از شروع بازی ۵ دقیقه با تیم به زمین بروم و بازی کنم که مسئولان باشگاه این پیشنهاد را رد کرده اند و گفتند که ممکن است شور و حال تماشاگران گرفته شود و امکان دارد این موضوع به تیم پرسپولیس ضربه بزند."

رد شدن همه این پیشنهادها منجر به این شد که او ۵ دقیقه مانده به پایان ۱۲۰ دقیقه وارد زمین شود: "در آخر تصمیم گرفته شد که من جزء ۱۸ نفر اصلی تیم قرار بگیرم، خودم دوست داشتم که از اول بازی کنم ولی تصمیم این بود که من آخر مسابقه بازی کنم ودر نهایت بازی به ضربات پنالتی کشیده شد."

مهدی مهدوی کیا معتقد است که باید پیش از بازی پیش بینی برد و باخت می‌شد: "به هر حال زمانی که من قرار بود خداحافظی کنم باید پیش بینی برد و باخت می‌شد ولی همه روی پیروزی پرسپولیس حساب کرده بودند و هیچ کس به باخت در این بازی فکر نکرده بود و باور نداشت که امکان باخت پرسپولیس وجود دارد، در هر حال فکر می‌کنم این هم از شانس من بود که پرسپولیس باخت و من هم از فوتبال خداحافظی کردم."
روزهای بعد از فوتبال

مهدوی مهدوی کیا به قول خودش پس از ۲۲ سال بازی حرفه ای در چمن سبز از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کرد، اما او برنامه دقیقی برای ادامه فوتبال به عنوان مربی دارد: "قصد دارم مدارج مربیگری خود را در فوتبال آلمان دنبال کنم و با باشگاه هامبورگ هم رابطه خوبی دارم و باید ببینم با آنها به چه توافقاتی خواهم رسید."

"اما فعلا پس از ۲۲ سال فشار قصد دارم مدتی استراحت کنم و عجله هم ندارم چرا که اعتقاد دارم همان طور که فوتبال را از پایه آغاز کردم، اگر قرار است وارد دنیای مربیگری شوم، خیلی آهسته و پله به پله این کار را انجام دهم چرا که هیچ عجله‌ای نیست. در هر حال باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد."

saman بازدید : 68 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (4)

پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از تمایل باشگاهش برای جذب علی کریمی خبر داد.


حمیدی زینی‌زاده از تمایل باشگاهش برای جذب علی کریمی خبر داد و گفت: تبریز خانه کریمی است و اگر بپذیرد که به تراکتورسازی بپیوندد، باعث افتخار ما خواهد بود.

وی اما این را نیز گفت که هنوز با کریمی مذاکره نکرده است: اگر زمینه لازم فراهم شود ظرف چند روز آینده باب مذاکره را با علی کریمی باز می‌کنیم. او بازیکن بزرگی است و ما دوست داریم او به تبریز بیاید.

زینی زاده در ادامه با قطعی داشتن حضور جلال چراغپور در کادرفنی تیمش درباره فهرست بازیکنان مورد نظر جلالی گفت: حتما شش سهمیه لیگ برتری را خواهیم گرفت. در روزهای اخیر با چند بازیکن به صورت موردی مذاکره هم ‌کرده‌ایم و می‌خواهیم در صورت امکان تا شنبه هفته‌ آینده ترکیب تیم را کامل کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اردوهای مورد نظر سرمربی تیمش هم گفت: مجید جلالی هم اردوی داخلی را در برنامه‌اش گنجانده و هم برای اردوی خارجی برنامه دارد. احتمالا اردوی داخلی مان در تبریز یا سرعین اردیبل برپا می‌شود.

زینی‌زاده در پایان با بیان این که هنوز هیچ یک از بازیکنان تیمش از جدایی حرفی نزده‌اند، درباره آخرین وضعیت قاسم دهنوی گفت: دو روز پیش که با او صحبت کردم، گفت که می‌خواهد به مشهد برود. حالا هم منتظریم که بازگردد. البته دهنوی این را هم گفت که با هیچ باشگاهی قرارداد نبسته و فقط مذاکره داشته است.

saman بازدید : 93 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : دروازه بان تیم استقلال برای رفتن به پرسپولیس با تردید روبرو شد.


سید مهدی رحمتی در سالهای گذشته هم از پرسپولیس پیشنهاد داشته اما شنیده می شود او گزینه اصلی علی دایی برای حضور درون دروازه سرخپوشان است.
رحمتی در آخرین صحبتی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشته به آنها گفته برای پیشنهادی که داده اند استخاره گرفته و خوب درنیامده است. دروازه بان استقلال به پرسپولیسی ها گفته کمی صبر کنند تا او در روزهای آینده تصمیم نهایی اش را بگیرد.

saman بازدید : 75 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: باشگاه پرسپولیس رقم خوبی به مهدی رحمتی پیشنهاد داده اما نمی‌گذارم او پرسپولیسی شود.



علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با بخش خبری 14:30 شبکه خبر در مورد وضعیت ماندنش در استقلال اظهار داشت: پارسال سال سختی را گذراندیم. بودجه دیر رسید و ما به مشکل خوردیم. شب گذشته هم به هیئت‌مدیره باشگاه گفتم می‌توانم حدود 10 میلیارد تومان درآمدزایی کنم اما بودجه استقلال 20 میلیارد تومان است و 10 میلیارد دیگر را وزارت ورزش یا دولت باید تأمین کند زیرا تیم مال دولت است و ما هم در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و باید تیم قدرتمندی را تدارک ببینیم.

وی ادامه داد: اگر بودجه تأمین شود من در خدمت استقلال هستم وگرنه نمی‌توانم بیش از 10 میلیارد تومان درآمدزایی و کارسازی کنم. توانم بیش از این نیست که هم کار اجرایی و درآمدزایی کنم و هم کل بودجه استقلال را تأمین کنم.

فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: به جز دو سه باشگاه که خصوصی شده‌اند سایر تیم‌های لیگ برتر 100درصد بودجه خود را از دولت می‌گیرند. ما هم می‌گوییم فقط 50 درصد بودجه را به استقلال بدهند. من نظر دولت و شخص رئیس‌جمهور را هم می‌دانم خودش به من گفت که گفته است به پرسپولیس و استقلال کمک کنید. یک بار هم با رویانیان نزد رئیس‌جمهور بودیم که همین را گفت. 10 میلیارد تومان برای دولت و وزارت ورزش پولی نیست. اکنون بودجه تراکتورسازی بیشتر از 20میلیارد تومان است. سپاهان و پرسپولیس هم همین بودجه را دارند و ما صرفه‌جوترین تیم هستیم. باید 10 میلیارد تومان دیگر را وزارت ورزش بدهد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه اکنون همه دستگاه‌ها با مشکل مالی مواجه هستند، اظهار داشت: سال گذشته از 8-9میلیارد تومانی که قرار بود به ما بدهند فقط 3میلیارد تومان پرداخت شد و بار 5-6میلیارد دیگر را به دوش کشیدیم. اکنون باید طلب فصل گذشته بازیکنان را بدهیم کدام بازیکن مجانی بازی می‌کند؟‌ باید پول داشته باشیم تا با بازیکنان قرارداد ببندیم. 10میلیاردی که من می‌گویم درآمدزایی می‌کنم را در طول فصل انجام می‌دهم. شرایط سخت است و باید با تعامل مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: به وزیر هم گفتم اگر کسی بیشتر از 10 میلیارد تومان می‌تواند درآمدزایی کند و 20 میلیارد بودجه را تأمین کند بیاید و مدیرعامل شود. من هم در هیئت‌مدیره باشگاه می‌مانم و کمکش می‌کنم.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه جواب وزیر به این پیشنهاد چه بود گفت: دیشب در هیئت‌مدیره هم جمع‌بندی کردیم و قرار شد عین این صحبت‌ها را بعد از بازگشت وزیر از سفر به اطلاع ایشان برسانیم تا ایشان تصمیم‌گیری کند.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه وضعیت امیر قلعه‌نویی در استقلال چه می‌شود، گفت: قلعه‌نویی با من مشکلی ندارد اگر من بمانم او هم می‌ماند اما اگر من نمانم نمی‌دانم تکلیفش چه می‌شود. نمی‌دانم قلعه‌نویی خواهد ماند یا نه البته من با او صحبت می‌کنم که بماند. من تا لحظه‌ای که در استقلال باشم جانم را برای این تیم فدا می‌کنم.

وی در مورد اینکه برای جذب بازیکن اقدام کرده است یا نه، گفت: با دو سه بازیکنی که مد نظر قلعه‌نویی بوده صحبت کرده‌ام و شنبه با آنها تمام می‌کنیم.

وی در مورد اینکه جدایی نکونام و منتظری از استقلال قطعی شده است، گفت: جدایی هیچ بازیکنی از استقلال قطعی نیست. این دو بازیکن باید از بازی تیم‌ملی با قطر بگردند و با آنها صحبت کنم. شاید منتظری ماندنش 60 به 40 باشد آن هم به خاطر اینکه ممکن است با باشگاه خارجی قرارداد امضاء کرده باشد. اما خسرو حیدری، مهدی رحمتی و سایر بازیکنان در استقلال خواهند ماند.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس با مهدی رحمتی صحبت کرده است یا نه،‌گفت: بله باشگاه پرسپولیس رقم خوبی به رحمتی پیشنهاد داده اما من نمی‌گذارم رحمتی به پرسپولیس برود و او را نگه می‌دارم نه اینکه رقم بیشتری از پرسپولیس به او بدهم.

saman بازدید : 78 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس فصل آینده نیز در این تیم حضور خواهد داشت.


علی دایی با مدیر برنامه نیلسون گفت و گو کرد و قرار شد این دروازه‌بان برزیلی فصل آینده نیز در پرسپولیس حضور داشته باشد.

بیات؛ مدیر برنامه جدید نیلسون با تایید این خبر گفت: با نظر علی دایی یک فصل دیگر قرارداد نیلسون تمدید می‌شود و او امشب قراردادش را امضا می‌کند و هیچ مشکلی وجود ندارد و نیلسون امیدوار است فصل خوبی با علی دایی در جمع سرخپوشان داشته باشد و به موفقیت برسند.

saman بازدید : 87 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس در حالی که به شدت از دست سرپرست این تیم ناراحت بود از نماینده‌اش خواست به جای صحبت با شیرینی با فرد دیگری حرف بزند.


بعد از تمرین امروز پرسپولیس در حالی که نماینده رضا حقیقی مشغول صحبت با سعید شیرینی بود، حقیقی از اتومبیل پیاده شد و خطاب به نماینده‌اش گفت: چرا با این آقا صحبت می‌کنی؟ با کسی صحبت کن که صاحبش باشد! چرا با کسی که کاره‌ای  نیست صحبت می‌کنی؟
بعد از این اتفاق شیرینی سر خود را داخل ماشین حقیقی کرد و چند لحظه‌ای نه چندان دوستانه با او صحبت کرد.

saman بازدید : 70 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : علی دایی گفت: با تمام وجودم در خدمت پرسپولیس هستم و امیدوارم بتوانم انتظارات را برآورده کنم.


 

علی دایی در نشست معارفه خود به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس اظهار کرد: اول از همه می‌خواهم از هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تشکر کنم که به من اعتماد کردند و این مسئولیت را به من سپردند.

اولین سوال از دایی درباره این بود که بد از پرسپولیس رفت ولی با عزت بازگشت که دایی در پاسخ گفت: من بد از پرسپولیس نرفتم چون با قهرمانی تیم را ترک کردم. مسائل خواست خداوند بوده و من هم قراردادم تمام شده بود و هر باشگاهی در چنین شرایطی می‌تواند مربی‌اش را تغییر دهد. مثلا بایرن مونیخ قهرمان آلمان و اروپا شده ولی چند ماه است که مربی‌اش را تغییر داده است. اگر بخواهیم احساسی فکر کنیم به هیچ جا نمی‌رسیم. حالا هم خدا خواسته که بازگردم و در خدمت پرسپولیس باشم.

در ادامه خبرنگار دیگری به دایی گفت که همه می‌گویند دایی یک کار عقب مانده در پرسپولیس دارد که آن هم قهرمانی در لیگ برتر است. دایی در پاسخ گفت: هیچ کس قول قهرمانی نمی‌دهد اما ما آمده‌ام که قهرمان شویم. کارهایی که کادر فنی، مدیرعامل و بازیکنان انجام می‌دهند، مطمئن باشید با همت همه می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. من به پرسپولیس آمده‌ام که دوباره با این تیم قهرمان شوم پس همه تلاشم را برای این هدف انجام می‌دهم.

خبرنگار دیگری در ادامه درباره علی کریمی از دایی پرسید. سرمربی پرسپولیس پاسخ داد: وقتی که از ایران رفتم فکر کنم بعد از فینال جام حذفی بود که شما در رسانه‌ها عنوان کردید کریمی از فوتبال خداحافظی کرده. من چیز دیگری نشنیدم تا اینکه امروز از شما می‌شنوم که درباره کریمی می‌پرسید. او در تیم ملی و پرسپولیس خیلی زحمت کشیده و من همیشه گفته‌ام که باید برای امثال کریمی ارج گذاشت و نباید کاری کنیم که ارزش آن‌ها پایین بیاید. همان طور که درباره مهدوی‌کیا چنین نظری داشتم.

وی ادامه داد: باید بزرگی بزرگان را حفظ کنیم و کاری نکنیم که ارزش‌شان پایین بیاید.

در ادامه خبرنگاری به دایی گفت که کریمی پالس مثبتی برای بازگشت به پرسپولیس داده، این خبرنگار همچنین درباره کریم باقری و اینکه وی کارت مربی‌گری ندارد سوال کرد. دایی در پاسخ گفت: همان طور که گفتم چند ساعت بیشتر نیست که به تهران رسیده‌ام و نمی‌توانم درباره کریمی نظر خاصی بدهم. من تازه دو، سه ساعت است که به تهران آمدم و نمی‌توانم در خصوص اینکه آیا از کریمی استفاده خواهم کرد یا خیر جواب خاصی بدهم.

وی ادامه داد: به کادر فنی‌ام اعتقاد کامل دارم و از کریم باقری در کادر فنی‌ام استفاده می‌کنم. من با همه همکارانم کار خواهم کرد و مطمئنا کریم کسی است که می‌تواند کمک زیادی به من بکند.

در ادامه یکی از خبرنگاران درباره نحوه پیوستن دایی به پرسپولیس سوال و به ترکیب بازیکنان پرسپولیس اشاره کرد. دایی پاسخ داد: خوشبختانه باشگاه نهایت همکاری را با من کرد و الان دیگر زمانه‌ای نیست که برای بستن قرارداد حتما لازم باشد که شخص حضور داشته باشد. افراد هر جای دنیا باشند می‌توانند کارشان را به خوبی انجام دهند. همچنین از دوست خوبم آقای دهقان تشکر می‌کنم که کارهایم را پیگیری کرد. از همه کسانی که با من بودند تشکر می‌کنم. خدا را شکر برنامه‌ام را کامل نوشته بودم و بازیکنان مورد نظرم هم تعیین شده بود. سعی کردیم که نقاط ضعف سال گذشته پرسپولیس را پوشش دهیم و از نقاط قوتش استفاده کنیم.

دایی در ادامه درباره کادر پزشکی پرسپولیس گفت: با رویانیان صحبت کردم و قرار شده که دکتر شهاب که جزو بهترین‌های ایران است با ما همکاری کند.

در ادامه خبرنگاری به دایی گفت آیا ابزار لازم برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ فراهم است که دایی در پاسخ به او گفت: پرسپولیس در سال گذشته در برخی نقاط ضعف داشت که ما سعی کردیم آن‌ها را پوشش دهیم. قهرمانی دور از دسترس نیست. ما از همین حالا تلاش می‌کنیم که به آن برسیم.

خبرنگار دیگری به دایی گفت: پرسپولیس از نظر بزرگی و هواداران سرآمد بسیاری از تیم‌هاست اما چند وقت است که نتایجش تحت تاثیر تیم‌های دیگر مانند استقلال و سپاهان است و حالا چشم همه به اوست. خبرنگار به دایی گفت آیا می‌تواند روزهای خوب پرسپولیس را بازگرداند؟ سرمربی پرسپولیس پاسخ داد: مطمئنا به تنهایی نمی‌توانم این کار را بکنم. به حمایت مدیران و هواداران و پیشکسوتان نیاز دارم. ان‌شاءالله با یک کار گروهی خوب می‌توانیم به نتیجه برسیم. متاسفانه عادت کرده‌ایم که به افراد توجه کنیم. فوتبال به تنهایی جواب نمی‌دهد. کادری که با آن کار می‌کنی از کادر فنی گرفته تا بازیکنان و تدارکات و مدیریت باید همراه باشند. پرسپولیس 30 میلیون هوادار دارد و مطمئنا نقطه مثبت این باشگاه همین است. آن‌ها می‌توانند کمک زیادی به ما بکنند.

سوال بعدی از دایی درباره مدت قرارداد وی با پرسپولیس بود. دایی در پاسخ گفت: قرارداد من سه ساله است. مطمئنا نتایج در قرارداد اثرگذار است اما باشگاه تصمیم درستی گرفت که البته راجع به خودم نمی‌گویم بلکه هر مربی‌ای باشد باید حداقل سه سال کار کند. ما باید در این سه سال قدم‌های رو به جلو را محکم‌تر برداریم. با بازیکنانی که ما داریم ان‌شاءالله می‌توانیم قدم اصلی را در همین سال اول برداریم.

saman بازدید : 70 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : در ادامه ساخت مستند «هویت سرخ»، افشین پیروانی‌، کریم باقری‌، رضا شاهرودی‌، مهدی مهدوی‌کیا‌، علی دایی ‌و یحیی گل محمدی جلوی دوربین می‌روند.


ساخت مستند «هویت سرخ» از اردیبهشت ماه آغاز شده که قرار است در 15 قسمت به معرفی تعدادی از پیشکسوتان باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس بپردازد.

به گفته‌ی امیر بهمنش - یکی از کارگردانان و تهیه‌کنندگان این مستند- تا کنون تصاویر مربوط به هفت نفر از بازیکنان قدیمی پرسپولیس از جمله حسین کلانی، محمد زادمهر‌، محمد پنجعلی‌، ناصر محمدخانی‌، حمید استیلی و علی انصاریان‌ تصویربرداری شده است.

بهمنش با اشاره به اینکه در هر قسمت از این مجموعه دو بازیگر قدیمی پرسپولیس معرفی می‌شوند‌، افزود: تعداد دیگری از بازیکنانی که پیش از این در پرسپولیس حضور داشته‌اند، به زودی جلوی دوربین خواهند رفت که به جعفر کاشانی، بیژن ذوالفقارنسب‌، محمود خوردبین، محمدحسن انصاری‌فر‌د، افشین پیروانی‌، کریم باقری‌، رضا شاهرودی‌، مهدی مهدوی‌کیا‌، علی دایی ‌و یحیی گل محمدی می‌توان اشاره کرد.

او خاطرنشان کرد: این مجموعه‌ی مستند که تصاویر آن در منزل پیشکسوتان، استادیوم درفشی‌فر و اماکن تفریحی - ورزشی فیلمبرداری شده است، در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

در ساخت این مستند که به تهیه کنندگی و کارگردانی مشترک مهرزاد تفرشی و امیر بهمنش و با مشارکت باشگاه فرهنگی- ورزشی پرسپولیس ساخته می‌شود، یکی از بازیگران مطرح سینما به عنوان مشاور حضور دارد.

saman بازدید : 72 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز :رضا نورمحمدی پس از جلسه امروز با مسئولان باشگاه پرسپولیس به مدت دو سال به توافق رسید.



رضا نورمحمدی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس امروز با مسئولان این باشگاه جلسه‌ای دو ساعته را برگزار کرد که در نهایت طرفین به توافقات نهایی رسیدند و از همین رو نورمحمدی به مدت دو سال دیگر قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد و در این تیم ماندنی شد.

saman بازدید : 80 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد دو بازیکن خود با آنها در حال مذاکره هستند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس در ادامه جذب بازیکن جدید و تمدید قرارداد با بازیکنان خود، برای فصل آینده در حال مذاکره با هادی نوروزی و رضا نورمحمدی هستند.

پیش از این محمد نوری قراردادش را با پرسپولیس به مدت دو فصل دیگر تمدید کرده بود. همچنین میلاد غریبی، محمد عباس‌زاده و مهرداد کفشگری بازیکنانی بودند که به پرسپولیس پیوستند.

saman بازدید : 85 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : پساز بازگشت دایی از سفر تکلیف پروویچ با پرسپولیس مشخص می‌شود.

این روزها سوژه اکثر رسانه‌ها لیست علی دایی و تکلیف بازیکنان خارجی این تیم است.

در این خصوص مدیربرنامه های پروویچ به فارس می گوید: قرار است پس از بازگشت دایی به تهران جلسه‌ای برگزار تا تکلیف نهایی این بازیکن مشخص شود. اولویت پروویچ پرسپولیس است.

وی که مدیر برنامه های محسن بنگر نیز هست، در خصوص ماندن یا جدایی وی از پرسپولیس عنوان کرد: بنگر در لیست دایی هست ما صحبت هایی  با باشگاه داشتیم و نتایج مثبتی هم داشته است. او مورد اعتماد دایی است.

saman بازدید : 66 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : با بازگشت علی دایی، پرسپولیسی‌ها روز چهارشنبه تست آمادگی جسمانی و پزشکی می‌دهند.


علی دایی در برنامه سه‌ساله خود تدابیری ویژه برای سال اول حضورش در پرسپولیس در نظر گرفته است. از همین رو پس از اینکه پرسپولیسی‌ها فردا سه‌شنبه تمرینات خود را آغاز می کنند روز چهارشنبه در آکادمی ملی المپیک تست پزشکی و آمادگی جسمانی خواهند داد تا خود را برای ادامه تمرینات آماده کنند.

saman بازدید : 74 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : برخی از بازیکنان تیم فوتبال منتخب جهان برای رویارویی با یاران میشاییل بالاک معرفی شدند.


 میشاییل بالاک کاپیتان سابق تیم ملی آلمان در دیدار منتخب ستارگان فوتبال آلمان(یاران بالاک) و منتخب جهان از فوتبال خداحافظی می کند.

مهدی مهدوی کیا نیز برای حضور در این مسابقه دعوت شده و در ترکیب تیم یاران بالاک به میدان خواهد رفت.

پیش از این تنها از شوچنکو به عنوان یکی از بازیکنان تیم منتخب جهان نام برده شده بود و اکنون اعلام شده که ستاره هایی مثل لیونل مسی، مسعود اوزیل، فرانک لمپارد، جان تری و میروسلاو کلوزه نیز در ترکیب تیم منتخب جهان حضور خواهند داشت.

saman بازدید : 73 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (4)

پرسپولیس نیوز : محمد عباس‌زاده با عقد قراردادی سه ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.


مسئولان باشگاه پرسپولیس که چند روزی است به دنبال جذب بازیکنان جویای نام هستند امروز با یک جوان دیگر قرارداد امضا کردند.

در همین راستا با عقد قراردادی سه ساله محمد عباس‌زاده آقای گل لیگ دسته اول به جمع قرمزپوشان اضافه شد.. عباس‌زاده فصل گذشته با 18 گل آقای گل لیگ دسته اول شد.

saman بازدید : 90 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : مالیات هافبک پرسپولیس پرداخت شد و این بازیکن شب گذشته تهران را به مقصد کشورش ترک کرد.


مارکو پروویچ و نیلسون 2 بازیکن خارجی پرسپولیس بودند که بعد از پایان لیگ به علت پرداخت نشدن مالیاتشان نتوانسته بودند ایران را ترک کنند که البته چند روز پیش مالیات نیلسون پرداخت شد.

روز گذشته هم مالیات پروویچ از سوی باشگاه پرسپولیس پرداخت شد تا این بازیکن بتواند برگه خروج از کشور را دریافت کند.

پروویچ شب گذشته تهران را به مقصد صربستان ترک کرد تا چند روزی در کشورش استراحت کند.

گفته می‌شود علی دایی روی این بازیکن نظر مثبتی دارد و به رویانیان اعلام کرده قرارداد پروویچ را برای فصل آینده تمدید کند. پروویچ اعلام کرده آمادگی این را دارد که هر زمانی باشگاه پرسپولیس و دایی خواستند به ایران بیاید.

saman بازدید : 105 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : کاپیتان سابق پرسپولیس جهت تماشای فینال امشب لیگ قهرمانان اروپا وارد لندن شد:

مهدی مهدوی کیا امروز به لندن رفت تا تماشاگر فینال لیگ قهرمانان بین بایرن مونیخ و دورتموند باشد.

کاپیتان سابق پرسپولیس پس از این دیدار راهی آلمان می شود تا در دیدار خداحافظی میشائیل بالاک بین تیم یاران وی و منتخب ستارگان دنیا به میدان برود.

وی در آلمان با هامبورگ برای انجام بازی تدارکاتی با تیم ملی نوجوانان و همچنین حضور خود در کادر فنی تیم های پایه مذاکره خواهد کرد.

مهدوی کیا در دوره مربیگری B بوندس لیگا نیز شرکت خواهد کرد.

 

 

saman بازدید : 74 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خطاب به علی كریمی، گفت: تیم ملی خانه شماست و هر زمانی كه توانستی به جمع ما برگرد.



 «علی كریمی» با وجود خداحافظی از فوتبال ملی و باشگاهی امروز (شنبه) در كمپ تیم های ملی حاضر شد و نظاره گر تلاش بازیكنان این تیم بود.
كارلوس كی روش پیش از آغاز این تمرین برای دقایقی با علی كریمی گفت وگو كرد و به او تاكید كرد كه دوست دارد از توانای هایش در تیم ملی استفاده كند.
كی روش گفت: اینجا خانه شماست و هر زمانی توانستی برگرد چراكه كادر فنی و بازیكنان تیم ملی همواره به فكر بازیكن بزرگی چون علی كریمی هستند.
كریمی نیز در پاسخ به كی روش برای تیم ملی فوتبال ایران در دیدارهای باقی مانده مرحله مقدماتی جام جهانی آرزوی موفقیت كرد.

همچنین پس از گذشت 30 دقیقه از تمرین علی کفاشیان در محل تمرین تیم ملی حضور یافت و ضمن گفتگو با رسانه‌ها، با کادرفنی و بازیکنان تیم ملی دیدار و گفتگو کرد.

در ادامه این تمرین هم علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال علی کریمی را به سمت دیگر زمین تمرین برد و برای دقایقی با این بازیکن صحبت کرد.


مسابقه تیم های ملی فوتبال ایران و قطر در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۱۴ خردادماه در دوحه برگزار می شود.

saman بازدید : 70 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : میلاد غریبی با عقد قرارداد داخلی به مدت دو سال به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.


مسئولان باشگاه پرسپولیس برای کامل کردن تیم خود با نظر علی دایی بعد از ظهر امروز جلسه‌ای دو ساعته را با میلاد غریبی مهاجم سابق سایپا برگزار کردند که در نهایت این بازیکن با عقد قرارداد داخلی دو ساله رسماً به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

غریبی ظرف چند روز آینده قرارداد خود را در هیئت فوتبال استان تهران ثبت خواهد کرد.



امروز همچنین کریم انصاری‌فرد هم با پرسپولیسی‌ها به توافق اولیه رسید. پیش از این نیز محمد نوری برای ادامه حضور در این تیم با مسئولان پرسپولیس به توافق اولیه دست یافته بود.

saman بازدید : 81 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : جمعی از پیشکسوتان فوتبال در آخرین تمرین تیم ملی در ایران حاضر شدند.



 تمرین تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز از ساعت 18:30 در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده است. در تمرین امروز پیشکسوتان فوتبال برای حمایت از ملی‌پوشان ایران در محل تمرین حاضر شده‌اند تا با گفت‌وگو شرایط روحی آنها را برای حضور هر چه قدرتمندتر در مسابقات انتخابی جام جهانی آماده کنند.

مجید جلالی، کریم باقری، افشین پیروانی، علی چینی، فرامرز ظلی، مهدی محمدنبی، حمید استیلی، علی کریمی، منصور رشیدی، مجید نامجو مطلق، محمد مایلی‌کهن، بهنام ابوالقاسم‌پور، حجت‌الاسلام مالک و جمعی از همیاران هوادار از جمله افرادی هستند که در کمپ تیم‌های ملی حاضر شده‌اند تا ملی‌پوشان را برای سفر به امارات و قطر بدرقه کنند.

علی کریمی با حضور در کپم تیم‌های ملی به سمت بازیکنان رفت و با تک‌ تک آنها روبوسی کرد. کی‌‌روش با نامجو مطلق با هم برای لحظاتی صحبت کردند. سرمربی تیم ملی به گرمی از کریمی استقبال کرد. پس از حضور کریمی تمرین برای لحظاتی متوقف شد. او حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد. کریمی با تیموریان هم به گرمی خوش و بش کرد.

در مراسم بدرقه شیرینی و شربت پخش شد و سرودهای حماسی نیز پخش شد.

 

 بازیکنان تیم ملی پیش از آغاز تمرین پیراهنی سفیدرنگ که تصویر اشکان دژآگه روی آن نقش بسته و رویش نوشته شده بود، اشکان به یاد تو هستیم، عکس یادگاری انداختند. بعد از آن پیشکسوتان وارد زمین شدند و با بازیکنان و کی‌روش دست دادند. از مهم‌ترین چهره‌هایی که در این مراسم حضور داشتند، می‌توان به علی کریمی، محمد مایلی‌کهن، حمید استیلی، مجید نامجومطلق، فرامرز ظلی، بهنام ابوالقاسم‌پور، کریم باقری، افشین پیروانی، مجید جلالی و کریم بوستانی اشاره کرد.

این آخرین تمرین تیم ملی است که پیش از بازی مقابل قطر در ایران برگزار می‌شود. ملی‌پوشان فردا عازم امارات خواهند شد تا اردویی را در این شهر برگزار کنند و پس از آن نیز به قطر سفر می‌کنند.


تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 14 خرداد ماه به مصاف قطر می‌رود.

 

saman بازدید : 104 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : سرمربی پرسپولیس قصد جذب مهاجم جوان راه‌آهن را دارد.



 امید عالیشاه یکی از ستاره های تیم راه آهن در فصل گذشته بود و علی دایی نیز اعتقاد ویژه ای به وی دارد.

پیش بینی می شد که دایی پس از حضور در پرسپولیس به دنبال جذب این بازیکن باشد و همین اتفاق نیر رخ داده است.

مشکلی که وجود دارد این است که پرسپولیسی ها گمان می کردند عالیشاه بازیکن آزاد است اما مسئولان راه آهن تاکید کرده اند که این بازیکن همچنان قرارداد دارد.

عالیشاه 22 ساله سابقه بازی در تیم های نساجی مازندران و نفت تهران را نیز دارد و در جام جهانی نوجوانان نیز بازی کرده است.

saman بازدید : 90 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : شماره ۹ پرسپولیس پس از جلسه با مسئولان این باشگاه با آنها به توافق رسید.



 یکی از بازیکنانی که علی دایی بر ماندگاری اش در پرسپولیس تاکید کرده بود،کریم انصاری‌فرد است. در همین راستا کریم انصاری‌فرد ظهر امروز جلسه‌ای با مسئولان باشگاه پرسپولیس برگزار کرد و این بازیکن برای ماندن در جمع سرخپوشان با مسئولان این باشگاه به توافق اولیه رسید.

saman بازدید : 78 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت‌: هر کس دلش با پرسپولیس نیست از این تیم برود.

 

 

 

 

 

محمد رویانیان در خصوص پرداخت باقی پول بازیکنان اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های انجام شده کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس نسبت به میزان پرداخت باقیمانده قرارداد فصل گذشته بازیکنان پرسپولیس تصمیم‌گیری خواهد کرد و همه چیز را مشخص می‌کند.

وی افزود: از این به بعد هم هر بازیکنی مصاحبه‌ای کرد که همه را برای ماندنش در پرسپولیس به شک بیندازد می‌تواند از پرسپولیس برود و آزادِ آزاد است.

وی یادآور شد: پرسپولیس تیمی است که عاشق و معتقد می‌خواهد. پرسپولیس تیمی است که به عشق 35 میلیون هوادار باید به دنبال جام باشد، اگر غیر از این است هر کس دوست دارد برود.

مدیرعامل قرمزپوشان تاکید کرد: افرادی که در پرسپولیس بازی می‌کنند باید با عشق و اعتقاد کار خود را انجام دهند، بمانند و مبارزه کنند. هر کس این کار را دوست ندارد باز هم می‌گویم می‌تواند برود. اما به مردم اعلام می‌کنم که آقایان آیا به خاطر پول این کار را کردند یا خیر، مطمئن باشید همه را به مردم می‌‌گویم که چه کسی پرسپولیس را دوست دارد و چه کسی پولش را. البته این تعداد بازیکنان بسیار کم هستند و آن قدر زیاد نیستند.

 

saman بازدید : 79 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز برای همه پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر مهم است و من هم حق ندارم به مسئله دیگری فکر کنم.


سیدجلال حسینی در مورد آخرین شرایط تیم ملی اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم ملی با توجه به اینکه روزهای حساسی را در پیش داریم خوب است. اما متاسفانه باخت مقابل عمان کمی تیم ملی را دچار فشار کرد.

وی افزود: به نظر من بازی دوستانه بسیار خوبی را برگزار کردیم. نتیجه‌اش خوب نبود اما بسیار مفید بود که در آینده به درد تیم ملی می‌خورد.

حسینی گفت: ما باید از نتایج بازی دوستانه نترسیم تا در بازی های رسمی به نتایج دلخواه برسیم.

خوشبختانه بچه‌ها همه تلاش و کوشش می‌کنند تا از این سه بازی روسفید بیرون بیاییم. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

مدافع پرسپولیس در مورد اظهارات مسئولان سپاهان و درخواست پول زیاد او برای عقد قرارداد گفت: ببینید، الان بردن قطر از نان شب برای ما واجب‌تر است و من حق ندارم به مسئله دیگری فکر کرده و یا جواب کسی را بدهم. تکلیف‌مان که روشن شود بعد درباره همه چیز صحبت می‌کنیم.

وی در مورد بازی با قطر نیز گفت: بازی بسیار سخت و حساسی را در پیش داریم اما همه بچه‌ها تمرکز دارند تا به نتایج خوب برسیم. هم شرایط را درک کرده‌اند و دست به دست هم آماده 3 بازی سخت هستند. از مسئولان، مردم هم می‌خواهم که به تیم ملی کمک کنند تا به نتایج دلخواه برسد، چون خدای ناکرده این اتفاق نیفتد توضیحش خیلی سخت است.

حسینی در پایان در پاسخ به سوالی که چرا در بازی با عمان به میدان نرفتی نیز گفت: این تصمیم کی‌روش بود و ان‌شاءالله آماده می شوم تا با تمام وجودم در بازی با قطر به تیم ملی کمک کنم.

 

saman بازدید : 92 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : بازیگران و تماشاگران تئاتر خدای کشتار، پر تماشاگرترین تئاتر این روزهای کشور هم از مهدی مهدوی کیا تجلیل کردند.

مهدی مهدوی کیا کاپیتان محبوب تیم ملی و پرسپولیس که چندی قبل در دل کم لطفی هم تیمی ها و مسئولان پرسپولیس با فوتبال خداحافظی کرد ، پنجشنبه شب و پیش از سفر به لندن برای تماشای فینال لیگ قهرمانان اروپا همراه با دخترش به تماشای تئاتر خدای کشتار رفت. اشکان خطیبی در پایان این اجرا که در فرهنگسرای نیاوران انجام شد ، به یکباره پیراهن شماره 2 پرسپولیس را در دست گرفت و گفت: «این پیراهن را در دست دارم تا بگویم چرا اجازه می دهند با اسطوره های مان اینگونه برخورد شود و می خواهند اسطوره کشی کنند. مهدی جان ما دوستت داریم و همیشه برای مان یک اسطوره می مانی .» با حرف های اشکان خطیبی و تشویق های بهاره رهنما ، سیما تیرانداز و رضا مولایی و البته همه حاضرین در سالن ، مهدی مهدوی کیا روی سن رفت و فضایی بی نظیر در سالن حاکم شد. مهدی در چند کلمه تنها گفت: «خوشحالم که دوستانم به من لطف دارند و شما مردم ، هر جا که باشم سورپرایزم می کنید.»
تئاتر خدای کشتار یکی از کارهای موفق تئاتر ایران است که از محمد خاتمی تا مهدی مهدوی کیا ، طیف وسیعی از چهره های سرشناس کشور به تماشایش نشسته اند.

 

http://perspolisnews.com/images/tumb/91/other/other4/1.gif

http://perspolisnews.com/images/tumb/91/other/other4/IMAGE635050431080323012.jpg

http://perspolisnews.com/images/tumb/91/other/other4/2.gif

saman بازدید : 91 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر که دوباره به پرسپولیس آمدم و امیدوارم که خادم خوبی برای هواداران باشم.


علی دایی در خصوص بازگشتش به پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد و الان در خدمت باشگاه پرسپولیس هستم. امیدوارم که خادم خوبی برای هواداران خونگرم که همیشه به من لطف داشتند باشم و این تیم با کمک هواداران خونگرمش بتواند در فصل جاری موفق باشد.

وی در خصوص صحبت‌های مطرح شده این روزها در مورد علی کریمی نیز گفت: بدون شک کریمی و مهدوی‌کیا دو بازیکن خوب و بزرگ کشورمان هستند که زحمات زیادی را برای تیم ملی، فوتبال ایران و حتی باشگاه پرسپولیس کشیده‌اند.

وی افزود: من معتقدم که همیشه باید شان آنها را به هر طریقی که شده حفظ کنیم. این دو بازیکن روزهای خوبی را برای فوتبال ایران در عرصه‌های مختلف رقم زده‌اند و دل‌های زیادی را شاد کرده‌اند. من امیدوارم که همیشه قدر این دو بازیکن را بدانیم. 

وی در پایان گفت: ان‌شاءالله پس از بازگشتم به ایران مفصل درباره همه چیز صحبت خواهم کرد.

saman بازدید : 92 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : سید مهدی رحمتی امروز با مسوولان پرسپولیس مذاکره می کند.


دروازه بان فصل گذشته استقلال که اعلام کرده بود اگر پیشنهاد بهتری به وی برسد این تیم را ترک می کند امروز با مسوولان پرسپولیس مذاکره می کند.
زمان و مکان مذاکره مشخص نیست اما وی روز گذشته به دوستان نزدیک خود گفته بود که قرار است شنبه (امروز) با پرسپولیسی ها گفت وگو کند.
وی مذاکراتی نیز با سپاهانی ها داشته است.

saman بازدید : 76 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز :  هافبک فصل گذشته پرسپولیس برای عقد قرارداد جدید با این تیم به توافق رسیده است.


محمد نوری در گفت و گو با خبرنگار اوج نیوز، در این باره اظهار داشت: روز گذشته جلسه ای را برگزار کردیم و با پرسپولیس برای عقد قرارداد دوساله به توافق رسیدیم. به احتمال فراوان در پرسپولیس می مانم اما هنوز قراردادی امضا نکرده ام.
وی ادامه داد: البته تا قرارداد نبندم چیزی قطعی نیست و احتمال دارد با پرسولیس قرارداد نبندم. به توافق رسیده ایم اما باید همه چیز ظرف یکی ، دو روز آینده مشخص شود.
نوری در پایان درباره شایعه پیشنهاد قرارداد 900 میلیونی رویانیان افزود: من اصلا درباره مسائل مالی صحبتی با پرسپولیسی ها نکرده ام و چنین موضوعی صحت ندارد.

saman بازدید : 87 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : احمدرضا عابدزاده روز  4 خرداد سال 1345 در آبادان متولد شد.

 


در نظرسنجی برنامه نود در سال ۱۳۸۸ وی به عنوان محبوب‌ترین بازیکن سه دهه اخیر فوتبال ایران انتخاب شد.

 

وی سرانجام روز جمعه ۲۳ دی ماه سال ۱۳۸۴ در حالی که چند سال بود که فوتبال را کنار گذاشته بود، به صورت افتخاری در دیدار دوستانه پرسپولیس و بایرن مونیخ مدت کوتاهی بازی کرد و به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

 

از بازی های به یاد ماندنی عقاب، مسابقه ایران و امریکا در جام جهانی 98 فرانسه و همین طور ایران و استرالیا که بادرخشش خیره کننده او همراه بود و منجر به صعود ایران به جام جهانی شد را می توان نام برد.

 

احمدرضا عابدزاده ، عقاب آسیا الان کجاست؟ نکند او را از یاد برده ایم.

saman بازدید : 78 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز :  محمد رویانیان می‌گوید 70 تا 80 درصد بازیکنان پرسپولیس در این تیم می‌مانند.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب دستیاران علی دایی در تیم پرسپولیس اظهار کرد که طبیعی است که سرمربی دستیارانش را خودش انتخاب کند. البته من توصیه‌هایی را در این باره به ایشان داشته‌ام و ملاحظات را اعلام کرده‌ام. هر مربی بهترین افراد را به عنوان دستیار انتخاب می‌کند.

وی درباره استعفای مدیر روابط عمومی پرسپولیس هم، اظهار کرد: من هم این موضوع را شنیده‌ام، اما هنوز صحبتی با او نداشته‌ام و با این استعفا موافقت نکرده‌ام.

رویانیان درباره این که این استعفا به خاطر اختلافات او با علی دایی است، گفت: چنین چیزی صحت ندارد، دایی سرمربی پرسپولیس است و همه باید با او همکاری داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره احتمال حضور آندرانیک تیموریان در لیست علی دایی برای فصل آینده هم، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و آندرانیک در لیست دایی نیست. هر چیزی یک حساب و قاعده ای دارد. 70 تا 80 درصد از بازیکنانمان سرجای‌شان می‌مانند، چون آنها بازیکنان تیم ملی هستند و بهترین های ایران محسوب می‌شوند. تنها 20 تا 30 درصد از بازیکنانمان تغییر خواهند کرد که آن هم به خاطر کمبودهایی که داریم به طور مثال علی کریمی و مهدوی کیا از فوتبال خداحافظی کردند که به همین دلیل باید نفرات جدیدی را وارد تیم کنیم.

وی درباره این که گفته می‌شود که کریمی می‌خواهد به فوتبال باز گردد گفت: علی کریمی خودش باید تصمیم بگیرد. کریمی بر گردن پرسپولیس حق دارد و هر جا که بتوانیم در رده‌های مختلف مربیگری از او استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در پاسخ به این سوال که آیا کریمی به عنوان بازیکن به تیم پرسپولیس باز خواهد گشت، گفت: ما بر اساس پست هایی که داریم لیست خود را می‌بندیم و در آن زمان در این باره تصمیم می گیریم.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 216
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 468
  • بازدید سال : 8,968
  • بازدید کلی : 152,962
  • روزنامه داخلی
    روزنامه خارجی