loading...
pesnews|پرسپولیس نیوز
آخرین ارسال های انجمن
saman بازدید : 91 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر که دوباره به پرسپولیس آمدم و امیدوارم که خادم خوبی برای هواداران باشم.


علی دایی در خصوص بازگشتش به پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد و الان در خدمت باشگاه پرسپولیس هستم. امیدوارم که خادم خوبی برای هواداران خونگرم که همیشه به من لطف داشتند باشم و این تیم با کمک هواداران خونگرمش بتواند در فصل جاری موفق باشد.

وی در خصوص صحبت‌های مطرح شده این روزها در مورد علی کریمی نیز گفت: بدون شک کریمی و مهدوی‌کیا دو بازیکن خوب و بزرگ کشورمان هستند که زحمات زیادی را برای تیم ملی، فوتبال ایران و حتی باشگاه پرسپولیس کشیده‌اند.

وی افزود: من معتقدم که همیشه باید شان آنها را به هر طریقی که شده حفظ کنیم. این دو بازیکن روزهای خوبی را برای فوتبال ایران در عرصه‌های مختلف رقم زده‌اند و دل‌های زیادی را شاد کرده‌اند. من امیدوارم که همیشه قدر این دو بازیکن را بدانیم. 

وی در پایان گفت: ان‌شاءالله پس از بازگشتم به ایران مفصل درباره همه چیز صحبت خواهم کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 216
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 481
  • بازدید ماه : 1,485
  • بازدید سال : 9,985
  • بازدید کلی : 153,979
  • روزنامه داخلی
    روزنامه خارجی