loading...
pesnews|پرسپولیس نیوز
آخرین ارسال های انجمن
saman بازدید : 72 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : دروازه بان فصل گذشته صبای قم گفت: صحبت هایی را با چند تیم انجام داده ام اما فعلا نمی خواهم تصمیم عجولانه ای بگیرم.



حامد لک درباره  شکست تیم ملی اظهار داشت: به هر حال طبعیت فوتبال همین است. تیم ما بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت و به هر حال این بازی را باختیم. فراموش نکنید این دیدار تدارکاتی بود و به نظر من بازی خیلی خوبی قبل از دیدار با قطر انجام دادیم.

وی درباره خط خوردنش از لیست تیم ملی عنوان کرد: یک هفته خیلی خوب را زیر نظر کی روش سپری کردم. مربی گلرهای تیم ملی، گاسپار خیلی تمرینات خوبی را برای ما در نظر گرفت و تجربیات خوبی کسب کردم. من سرباز تیم ملی هستم و هروقت کی روش صلاح بداند در خدمت تیم ملی خواهم بود؛ هروقت هم دعوت نشوم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.

او همچنین گفت: گلایه ای از کی روش ندارم. او نظرش محترم است و صلاح دانسته مرا خط بزند. اگر مرا به عنوان توپ جمع کن هم بخواهد می آیم.

لک درباره تیم آینده اش تاکید کرد: هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ام. صحبت هایی را با چند تیم انجام داده ام اما فعلا نمی خواهم تصمیم عجولانه ای بگیرم.

وی در پایان درباره شانس حضورش در پرسپولیس با توجه به حضور علی دایی افزود: هنوز صحبتی با پرسپولیسی ها انجام نداده ام. بازی کردن در پرسپولیس آرزوی هر بازیکنی است اما باید ببینیم چه شرایطی پیش می آید. اگر قرار به این باشد که من به پرسپولیس بیایم باید با ببینم نظر دایی راجع به من چیست. منتظرم تا او از سفر برگردد.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 216
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 543
  • بازدید ماه : 1,547
  • بازدید سال : 10,047
  • بازدید کلی : 154,041
  • روزنامه داخلی
    روزنامه خارجی