loading...
pesnews|پرسپولیس نیوز
آخرین ارسال های انجمن
saman بازدید : 82 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در طول بازي با سپاهان و با توجه به اينکه 2 بار از حريف جلو افتاديم شايسته پيروزي بر سپاهان بوديم.


مهدي مهدوي‌کيا در خصوص بازي مقابل سپاهان و خداحافظي‌اش از فوتبال اظهار داشت: واقعا متاسفم در روزي که مي‌خواستم در يک جشن باشکوه 4 گوشه زمين را ببوسم اما متاسفانه تبديل به روز تلخي براي من شد.

وي افزود: ما در طول بازي با توجه به اينکه 2 بار از حريف خوب و فرصت‌طلب خود جلو افتاديم مي‌توانستيم تيم برتر زمين باشيم و جشن قهرماني بگيريم اما همه چيز تمام شد و ديگر بهتر است درباره‌اش حرفي نزنيم.

مهدوي‌کيا ادامه داد: وقتي که چهارگوش زمين را براي خداحافظي مي‌بوسيدم ديدن هواداران بر روي صندلي‌ها که بهت‌زده بودند روي قلبم سنگيني مي‌کرد هرگز دوست نداشتم با اين صحنه‌ها از فوتبال خداحافظي کنم اما اين اتفاق افتاد و شايد قسمت من بود.

وي خاطرنشان کرد: همانطور که قبلا هم گفتم يک سال مي‌خواهم استراحت کنم و سپس به آينده‌ام فکر کنم از هواداران هم عذرخواهي مي‌کنم که روز گذشته در ابتدايي که به زمين آمدم با تشويق‌هاي يکنواخت آنها روبرو شدم و به همين دليل باز هم احساسي شدم. واقعا هواداران براي من سنگ تمام گذاشتند.

مهدوي‌کيا در پايان درباره خداحافظي کريمي نيز گفت: علي براي اين فوتبال خيلي زحمت کشيده و من از اين خداحافظي او در روز خداحافظي خودم باور کنيد غافلگير شدم اميدوار هستم که علي هميشه موفق باشد چون يکي از بهترين‌هاي فوتبال کشورمان بود. شايد کريمي مي‌توانست در تنها بازي آينده به تيم ما کمک کند اما او تصميم خودش را گرفته و نمي‌دانم درباره‌اش چه حرفي بزنم. اين اتفاق براي همه سنگين بود.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 216
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 542
  • بازدید ماه : 1,546
  • بازدید سال : 10,046
  • بازدید کلی : 154,040
  • روزنامه داخلی
    روزنامه خارجی