loading...
pesnews|پرسپولیس نیوز
آخرین ارسال های انجمن
saman بازدید : 81 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

هافبک پرسپولیس می‌گوید اگر رویانیان از این تیم برود، او هم از جمع سرخ‌پوشان جدا خواهد شد و به پیشنهاد اروپایی‌اش فکر می‌کند.

ضا حقیقی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در فینال جام حذفی اظهار کرد:

من متاسفم که آخر بازی این گونه شد. فقط می‌توانم از هواداران عذرخواهی کنم. حرفی برای گفتن نداریم. ما در طول بازی از سپاهان برتر بودیم و دو بار هم از این تیم پیش افتادیم اما نتوانستیم برتری خود را حفظ کنیم. فقط می‌توانم به هواداران بگویم ببخشید، ببخشید، ببخشید.

 

وی ادامه داد: سپاهان در طول بازی برتری نداشت. آن‌ها روی دو اتفاق گل زدند. اگر ضربه سر محسن بنگر گل شده بود الان قهرمان بودیم. ضربات پنالتی هم که همیشه بر پایه شانس بوده است.

 

حقیقی درباره پنالتی که از دست داد گفت: این اتفاق ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد و متاسفانه دیشب هم بدشانسی گریبانگیر من شد. خیلی ناراحتم. خودم هنوز شوکه‌ام. می‌خواستم طوری پنالتی را بزنم که گردان حتی اگر جهت توپ را تشخیص داد نتواند آن را بگیرد. شاید باید توپ را فنی می‌زدم.

 

هافبک پرسپولیس گفت: ما قهرمانی را از دست دادیم اما زندگی تمام نشده است. باید از نو شروع کنیم. وقت زیادی برای فصل بعد داریم. باید از ابتدای فصل مدعی قهرمانی باشیم. امسال فصل خوبی را سپری نکردیم اما فکر کردن زیاد به آن هم ما را عقب می‌اندازد. من به سپاهانی‌ها تبریک می‌گویم اما آن‌ها حداقل در این بازی برتری لازم برای قهرمان شدن را نداشتند.

 

حقیقی با اشاره به انتقادهایی که از رویانیان می‌شود گفت: نمی‌دانم که باخت دیشب ما به رویانیان چه ربطی دارد. مگر رویانیان باید چه کاری می‌کرد؟ اگر انتقادی هست باید به بازیکنان باشد نه به مدیرعامل باشگاه. او هر کاری که از دستش برمی‌آمد برای پرسپولیس انجام داد. افرادی که امروز از رویانیان انتقاد می‌کنند، دیروز کجا بودند؟ تا دیدند پرسپولیس شکست خورده شمشیرهایشان را از رو کشیدند. این دلسوزی نیست بلکه دشمنی است. ما قبلا مدیریت افراد منتقد را هم دیده‌ایم.

 

وی افزود: من با صراحت می‌گویم که اگر رویانیان از پرسپولیس برود با وجود احترامی که برای هواداران قائل هستم، من هم می‌روم. مدت‌هاست که پیشنهاد دارم اما حرفی از ان نمی‌زنم. خود رویانیان هم از این موضوع آگاه است. حتی زمانی که به پرسپولیس آمدم این پیشنهاد را داشتم اما علنی نکردم. یک تیم اروپایی است که اگر رویانیان نماند، این پیشنهاد را جدی می‌گیرم و می‌روم.

 

هافبک پرسپولیس درباره انتقادها از گل‌محمدی هم گفت: انتقاد از گل‌محمدی مثل شوخی می‌ماند. او در ۲۲ بازی فقط یک بار باخته است. متاسفانه برد هزار پدر و مادر دارد اما باخت بی‌پدر و مادر است.



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 216
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 162
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 560
  • بازدید ماه : 1,564
  • بازدید سال : 10,064
  • بازدید کلی : 154,058
  • روزنامه داخلی
    روزنامه خارجی