loading...
pesnews|پرسپولیس نیوز
آخرین ارسال های انجمن
saman بازدید : 72 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازگشت از انگلیس برای انجام ۳ کار مهم به آلمان خواهد رفت.


 مهدی مهدوی‌کیا روز جمعه به انگلستان می‌رود تا روز شنبه از نزدیک شاهد برگزاری فینال مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا بین تیم‌های بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند در ورزشگاه ومبلی لندن باشد.

بازیکن پیشین پرسپولیس پس از تماشای فینال لیگ قهرمانان اروپا به آلمان می‌رود تا 3 کار مهم در این کشور انجام بدهد. وی در ابتدا پیگیر برپایی اردوی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در این کشور خواهد بود. مهدوی‌کیا علاوه بر انتخاب مکانی مناسب برای اردوی نوجوانان فوتبال کشورمان به دنبال فراهم آوردن شرایطی است تا شاگردان دوستی‌مهر در یک یا 2 دیدار تدارکاتی به میدان بروند.

مهدوی‌کیا سپس پیگیر کلاس‌های مربیگری خود خواهد شد تا از زمان‌بندی این کلاس‌ها اطلاع پیدا کند. سومین کار مهدوی‌کیا صحبت با کاردوسو، سرمربی تیم «ب» هامبورگ برای انجام همکاری با این تیم است، چون بحث دستیاری مهدی‌کیا در تیم دوم هامبورگ مطرح شده است. باشگاه هامبورگ پیش از این ابراز علاقه پیدا کرده بود با بازیکن سابق خود همکاری کند.

saman بازدید : 89 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : قرارداد علی دایی با پرسپولیس به امضا رسید.

بعدازظهر امروز (چهارشنبه) محمد رویانیان در جلسه‌ای که با نماینده تام‌الاختیار علی دایی برگزار کرد، قرارداد دایی با پرسپولیس را به امضا رساند.

 

نماینده دایی در این نشست فهرست کامل بازیکنان مورد نظر دایی برای فصل بعد و همچنین برنامه‌های او برای پرسپولیس را در اختیار محمد رویانیان قرار داد. طبق برنامه علی دایی تمرین‌های پرسپولیس برای فصل جدید از 7 خرداد شروع می‌شود.

 

پیش‌نویس قرارداد از سوی دو طرف امضا شد و نسخه اصلی قرارداد هم برای علی دایی از طریق ایمیل فرستاده می‌شود.

saman بازدید : 74 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : وکیل و نماینده علی دایی بابت مصاحبه دورغین از زبان وی و خبر 5 شرط برای باشگاه پرسپولیس لایحه‌ای را بابت شکایت به دادگاه ارائه کنند.

 

پس از خبر پیوستن علی دایی به پرسپولیس ابتدا خبرهایی مبنی بر 5 شرط دایی مانند نبودن کمیته فنی، برخی تغییرات و جلوگیری از جرائم بازیکنان و کادر فنی و برخی پاداش‌ها در بعضی از رسانه‌ها مطرح و منتشر شد و سپس بعد از توافقات روز گذشته پرسپولیس با دایی مصاحبه‌ای به نقل از وی مبنی بر اینکه در راه‌آهن خواهد ماند مطرح شد.

از همین رو وکیل حقوقی دایی و نماینده تام‌الاختیار او با تهیه لایحه‌ای قرار است شکایت خود را ظرف چند روز آینده از رسانه‌هایی که این دو خبر را مطرح کرده‌اند به دادسرای فرهنگ و رسانه ببرند تا افرادی که دست به این کار زدند را شناسایی و طبق قانون با آنها برخورد کنند. این لایحه آماده و قرار است ظرف چند روز آینده به دادسرا ارسال شود.

saman بازدید : 74 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز :تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس هر دو بازی دوستانه خود را با به ثمر رساندن 6 گل با پیروزی پشت سر گذاشتند.

رحیم یوسفی سرمربی این تیم که صبح فردا عازم برزیل است، در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: تا اینجا دو بازی دوستانه داشته‌ایم که هر دو بازی را با به ثمر رساندن 6 گل به پیروزی رسانده‌ایم. بازی اول برابر تیم خزر گیلان بود و در بازی دوم نیز برابر تیم وحدت به پیروزی رسیدیم که سال قبل در لیگ برتر بود و امسال به لیگ یک تهران بازگشته است.

وی در ادامه افزود: تیم خوبی داریم. 13، 14 بازیکن خوب در تیم ما حاضر هستند و در حال حاضر هفت جای خالی داریم ولی آن را به نفراتی اختصاص می‌دهیم که نظر ما را جلب کنند و فقط به پر کردن فهرست فکر نمی‌کنیم. در این 20 روز هم که در برزیل خواهیم بود، آقا مرتضی (فنونی‌زاده) همه کارها را پیگیری می‌کنند.

saman بازدید : 71 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز :  باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرده برنامه‌ای برای جذب سیدجلال حسینی ندارد.

سایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نوشت: با توجه به مبلغ بالای پیشنهادی این بازیکن به باشگاه برای پیوستن به سپاهان و همینطور نظر به اینکه جدایی ایشان در فصل گذشته که با رفتارهای غیر حرفه‌ای همراه بود، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برنامه‌ای برای جذب سید جلال حسینی ندارد و برای وی آرزوی موفقیت می‌کند.
پیش‌تر محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بدون نام بردن از باشگاهی گفت که یکی از تیم‌ها به دو بازیکن پرسپولیس پیشنهادی "وسوسه‌کننده" داده است. هر چند در مصاحبه رویانیان نامی از تیمی برده نشده بود اما باشگاه سپاهان با اشاره به کنایه‌های رویانیان این طور برداشت کرد که منظور رویانیان سپاهان بوده است. به همین خاطر باشگاه اصفهانی امروز علیه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شکایت کرد.

به نظر می‌رسد تکذیب شایعه توافق سپاهان با جلال حسینی هم به دلیل همان گفته‌های رویانیان بوده باشد.

saman بازدید : 78 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : تمرینات پرسپولیس از هفتم یا هشتم خرداد ماه زیر نظر علی دایی آغاز می‌شود.

قرارداد باشگاه پرسپولیس و علی دایی بعدازظهر امروز منعقد می‌شود. با توجه به اینکه دایی هم اکنون در خارج از کشور حضور دارد، نماینده تام‌الاختیار وی این قرارداد را امضا می‌کند.
دایی به محض حضور در ایران قراردادش را با پرسپولیس به صورت رسمی ثبت خواهد کرد. او ظرف 2،3 روز آینده به ایران برمی‌گردد.
قرار است دور جدید تمرینات پرسپولیس با حضور این مربی از هفتم یا هشتم خرداد ماه شروع شود تا سرخپوشان خودشان را برای حضور در لیگ برتر آماده کنند.
برنامه تمرینی دایی، لیست بازیکنان مورد نیاز و مازاد پرسپولیس برای فصل آینده و همچنین لیست دستیاران سرمربی جدید سرخپوشان امروز به محمد رویانیان تحویل  داده می‌شود تا هم در جریان برنامه‌های دایی قرار بگیرد و هم با بازیکنان مورد نظر تا زمان حضور دایی در ایران مذاکره کند.

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 216
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 531
  • بازدید سال : 9,031
  • بازدید کلی : 153,025
  • روزنامه داخلی
    روزنامه خارجی