loading...
pesnews|پرسپولیس نیوز
آخرین ارسال های انجمن
saman بازدید : 70 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : علی دایی گفت: با تمام وجودم در خدمت پرسپولیس هستم و امیدوارم بتوانم انتظارات را برآورده کنم.


 

علی دایی در نشست معارفه خود به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس اظهار کرد: اول از همه می‌خواهم از هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تشکر کنم که به من اعتماد کردند و این مسئولیت را به من سپردند.

اولین سوال از دایی درباره این بود که بد از پرسپولیس رفت ولی با عزت بازگشت که دایی در پاسخ گفت: من بد از پرسپولیس نرفتم چون با قهرمانی تیم را ترک کردم. مسائل خواست خداوند بوده و من هم قراردادم تمام شده بود و هر باشگاهی در چنین شرایطی می‌تواند مربی‌اش را تغییر دهد. مثلا بایرن مونیخ قهرمان آلمان و اروپا شده ولی چند ماه است که مربی‌اش را تغییر داده است. اگر بخواهیم احساسی فکر کنیم به هیچ جا نمی‌رسیم. حالا هم خدا خواسته که بازگردم و در خدمت پرسپولیس باشم.

در ادامه خبرنگار دیگری به دایی گفت که همه می‌گویند دایی یک کار عقب مانده در پرسپولیس دارد که آن هم قهرمانی در لیگ برتر است. دایی در پاسخ گفت: هیچ کس قول قهرمانی نمی‌دهد اما ما آمده‌ام که قهرمان شویم. کارهایی که کادر فنی، مدیرعامل و بازیکنان انجام می‌دهند، مطمئن باشید با همت همه می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. من به پرسپولیس آمده‌ام که دوباره با این تیم قهرمان شوم پس همه تلاشم را برای این هدف انجام می‌دهم.

خبرنگار دیگری در ادامه درباره علی کریمی از دایی پرسید. سرمربی پرسپولیس پاسخ داد: وقتی که از ایران رفتم فکر کنم بعد از فینال جام حذفی بود که شما در رسانه‌ها عنوان کردید کریمی از فوتبال خداحافظی کرده. من چیز دیگری نشنیدم تا اینکه امروز از شما می‌شنوم که درباره کریمی می‌پرسید. او در تیم ملی و پرسپولیس خیلی زحمت کشیده و من همیشه گفته‌ام که باید برای امثال کریمی ارج گذاشت و نباید کاری کنیم که ارزش آن‌ها پایین بیاید. همان طور که درباره مهدوی‌کیا چنین نظری داشتم.

وی ادامه داد: باید بزرگی بزرگان را حفظ کنیم و کاری نکنیم که ارزش‌شان پایین بیاید.

در ادامه خبرنگاری به دایی گفت که کریمی پالس مثبتی برای بازگشت به پرسپولیس داده، این خبرنگار همچنین درباره کریم باقری و اینکه وی کارت مربی‌گری ندارد سوال کرد. دایی در پاسخ گفت: همان طور که گفتم چند ساعت بیشتر نیست که به تهران رسیده‌ام و نمی‌توانم درباره کریمی نظر خاصی بدهم. من تازه دو، سه ساعت است که به تهران آمدم و نمی‌توانم در خصوص اینکه آیا از کریمی استفاده خواهم کرد یا خیر جواب خاصی بدهم.

وی ادامه داد: به کادر فنی‌ام اعتقاد کامل دارم و از کریم باقری در کادر فنی‌ام استفاده می‌کنم. من با همه همکارانم کار خواهم کرد و مطمئنا کریم کسی است که می‌تواند کمک زیادی به من بکند.

در ادامه یکی از خبرنگاران درباره نحوه پیوستن دایی به پرسپولیس سوال و به ترکیب بازیکنان پرسپولیس اشاره کرد. دایی پاسخ داد: خوشبختانه باشگاه نهایت همکاری را با من کرد و الان دیگر زمانه‌ای نیست که برای بستن قرارداد حتما لازم باشد که شخص حضور داشته باشد. افراد هر جای دنیا باشند می‌توانند کارشان را به خوبی انجام دهند. همچنین از دوست خوبم آقای دهقان تشکر می‌کنم که کارهایم را پیگیری کرد. از همه کسانی که با من بودند تشکر می‌کنم. خدا را شکر برنامه‌ام را کامل نوشته بودم و بازیکنان مورد نظرم هم تعیین شده بود. سعی کردیم که نقاط ضعف سال گذشته پرسپولیس را پوشش دهیم و از نقاط قوتش استفاده کنیم.

دایی در ادامه درباره کادر پزشکی پرسپولیس گفت: با رویانیان صحبت کردم و قرار شده که دکتر شهاب که جزو بهترین‌های ایران است با ما همکاری کند.

در ادامه خبرنگاری به دایی گفت آیا ابزار لازم برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ فراهم است که دایی در پاسخ به او گفت: پرسپولیس در سال گذشته در برخی نقاط ضعف داشت که ما سعی کردیم آن‌ها را پوشش دهیم. قهرمانی دور از دسترس نیست. ما از همین حالا تلاش می‌کنیم که به آن برسیم.

خبرنگار دیگری به دایی گفت: پرسپولیس از نظر بزرگی و هواداران سرآمد بسیاری از تیم‌هاست اما چند وقت است که نتایجش تحت تاثیر تیم‌های دیگر مانند استقلال و سپاهان است و حالا چشم همه به اوست. خبرنگار به دایی گفت آیا می‌تواند روزهای خوب پرسپولیس را بازگرداند؟ سرمربی پرسپولیس پاسخ داد: مطمئنا به تنهایی نمی‌توانم این کار را بکنم. به حمایت مدیران و هواداران و پیشکسوتان نیاز دارم. ان‌شاءالله با یک کار گروهی خوب می‌توانیم به نتیجه برسیم. متاسفانه عادت کرده‌ایم که به افراد توجه کنیم. فوتبال به تنهایی جواب نمی‌دهد. کادری که با آن کار می‌کنی از کادر فنی گرفته تا بازیکنان و تدارکات و مدیریت باید همراه باشند. پرسپولیس 30 میلیون هوادار دارد و مطمئنا نقطه مثبت این باشگاه همین است. آن‌ها می‌توانند کمک زیادی به ما بکنند.

سوال بعدی از دایی درباره مدت قرارداد وی با پرسپولیس بود. دایی در پاسخ گفت: قرارداد من سه ساله است. مطمئنا نتایج در قرارداد اثرگذار است اما باشگاه تصمیم درستی گرفت که البته راجع به خودم نمی‌گویم بلکه هر مربی‌ای باشد باید حداقل سه سال کار کند. ما باید در این سه سال قدم‌های رو به جلو را محکم‌تر برداریم. با بازیکنانی که ما داریم ان‌شاءالله می‌توانیم قدم اصلی را در همین سال اول برداریم.

saman بازدید : 70 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : در ادامه ساخت مستند «هویت سرخ»، افشین پیروانی‌، کریم باقری‌، رضا شاهرودی‌، مهدی مهدوی‌کیا‌، علی دایی ‌و یحیی گل محمدی جلوی دوربین می‌روند.


ساخت مستند «هویت سرخ» از اردیبهشت ماه آغاز شده که قرار است در 15 قسمت به معرفی تعدادی از پیشکسوتان باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس بپردازد.

به گفته‌ی امیر بهمنش - یکی از کارگردانان و تهیه‌کنندگان این مستند- تا کنون تصاویر مربوط به هفت نفر از بازیکنان قدیمی پرسپولیس از جمله حسین کلانی، محمد زادمهر‌، محمد پنجعلی‌، ناصر محمدخانی‌، حمید استیلی و علی انصاریان‌ تصویربرداری شده است.

بهمنش با اشاره به اینکه در هر قسمت از این مجموعه دو بازیگر قدیمی پرسپولیس معرفی می‌شوند‌، افزود: تعداد دیگری از بازیکنانی که پیش از این در پرسپولیس حضور داشته‌اند، به زودی جلوی دوربین خواهند رفت که به جعفر کاشانی، بیژن ذوالفقارنسب‌، محمود خوردبین، محمدحسن انصاری‌فر‌د، افشین پیروانی‌، کریم باقری‌، رضا شاهرودی‌، مهدی مهدوی‌کیا‌، علی دایی ‌و یحیی گل محمدی می‌توان اشاره کرد.

او خاطرنشان کرد: این مجموعه‌ی مستند که تصاویر آن در منزل پیشکسوتان، استادیوم درفشی‌فر و اماکن تفریحی - ورزشی فیلمبرداری شده است، در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

در ساخت این مستند که به تهیه کنندگی و کارگردانی مشترک مهرزاد تفرشی و امیر بهمنش و با مشارکت باشگاه فرهنگی- ورزشی پرسپولیس ساخته می‌شود، یکی از بازیگران مطرح سینما به عنوان مشاور حضور دارد.

saman بازدید : 72 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز :رضا نورمحمدی پس از جلسه امروز با مسئولان باشگاه پرسپولیس به مدت دو سال به توافق رسید.



رضا نورمحمدی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس امروز با مسئولان این باشگاه جلسه‌ای دو ساعته را برگزار کرد که در نهایت طرفین به توافقات نهایی رسیدند و از همین رو نورمحمدی به مدت دو سال دیگر قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد و در این تیم ماندنی شد.

saman بازدید : 80 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد دو بازیکن خود با آنها در حال مذاکره هستند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس در ادامه جذب بازیکن جدید و تمدید قرارداد با بازیکنان خود، برای فصل آینده در حال مذاکره با هادی نوروزی و رضا نورمحمدی هستند.

پیش از این محمد نوری قراردادش را با پرسپولیس به مدت دو فصل دیگر تمدید کرده بود. همچنین میلاد غریبی، محمد عباس‌زاده و مهرداد کفشگری بازیکنانی بودند که به پرسپولیس پیوستند.

saman بازدید : 85 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : پساز بازگشت دایی از سفر تکلیف پروویچ با پرسپولیس مشخص می‌شود.

این روزها سوژه اکثر رسانه‌ها لیست علی دایی و تکلیف بازیکنان خارجی این تیم است.

در این خصوص مدیربرنامه های پروویچ به فارس می گوید: قرار است پس از بازگشت دایی به تهران جلسه‌ای برگزار تا تکلیف نهایی این بازیکن مشخص شود. اولویت پروویچ پرسپولیس است.

وی که مدیر برنامه های محسن بنگر نیز هست، در خصوص ماندن یا جدایی وی از پرسپولیس عنوان کرد: بنگر در لیست دایی هست ما صحبت هایی  با باشگاه داشتیم و نتایج مثبتی هم داشته است. او مورد اعتماد دایی است.

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 216
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 465
  • بازدید سال : 8,965
  • بازدید کلی : 152,959
  • روزنامه داخلی
    روزنامه خارجی