loading...
pesnews|پرسپولیس نیوز
آخرین ارسال های انجمن
saman بازدید : 78 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

رسانه‌هاي چاپ شهر هامبورگ گزارش دادند که کاپيتان اسبق تيم ملي ايران در حال برنامه‌ريزي براي انجام ديدار خداحافظي با هامبورگ در تهران است.

از روز شنبه که به طور ناگهاني اعلام شد ستاره 35 ساله فوتبال ايران در بازي نهايي جام حذفي با سپاهان (يکشنبه) در ورزشگاه آزادي آخرين بازي دوران ورزشي‌اش را انجام نخواهد داد و به خاطر حفظ شأن وي، در ديداري دوستانه با تيم هامبورگ آلمان، وي رسما خداحافظي خواهد کرد، رسانه‌هاي خارجي اقدام به درج اين خبر کردند. در اين اخبار مشخص نبود اين پيکار در تهران يا هامبورگ انجام مي‌شود.

به گزارش فارس، براساس گزارش‌هايي که روزنامه‌هاي هامبورگي مورگن پست و آبند‌بلات منتشر کردند، اين پيکار احتمالا در تهران انجام مي‌گيرد.

روزنامه آبند‌بلات نوشت: مهدي مهدوي کيا براي ديدار خداحافظي خود در تهران مقابل هامبورگ برنامه‌ريزي مي‌کند. اين ستاره 35 ساله از سال 1999 تا 2007 پيراهن ها.اس.فاو (هامبورگ) را به تن داشت. در ماه مارس وي که 111 مرتبه براي تيم ملي ايران بازي کرده، با پيراهن پرسپوليس دوران ورزشي‌اش را به اتمام رساند.

saman بازدید : 70 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس از فوتبال خداحافظي کرد.

 علي کريمي بازيکن و کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس در پايان فينال جام حذفي از دنياي قهرماني خداحافظي کرد.

به گزارش فارس، وي پس از شکست پرسپوليس در فينال جام حذفي مقابل سپاهان در حالي که گريه مي‌کرد اعلام کرد که براي هميشه از دنياي فوتبال خداحافظي کرد.

امروز علاوه بر علي کريمي، مهدي مهدوي کيا نيز براي هميشه کفش هايش را اويخت و از دنياي فوتبال خداحافظي کرد.

saman بازدید : 80 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در طول بازي با سپاهان و با توجه به اينکه 2 بار از حريف جلو افتاديم شايسته پيروزي بر سپاهان بوديم.


مهدي مهدوي‌کيا در خصوص بازي مقابل سپاهان و خداحافظي‌اش از فوتبال اظهار داشت: واقعا متاسفم در روزي که مي‌خواستم در يک جشن باشکوه 4 گوشه زمين را ببوسم اما متاسفانه تبديل به روز تلخي براي من شد.

وي افزود: ما در طول بازي با توجه به اينکه 2 بار از حريف خوب و فرصت‌طلب خود جلو افتاديم مي‌توانستيم تيم برتر زمين باشيم و جشن قهرماني بگيريم اما همه چيز تمام شد و ديگر بهتر است درباره‌اش حرفي نزنيم.

مهدوي‌کيا ادامه داد: وقتي که چهارگوش زمين را براي خداحافظي مي‌بوسيدم ديدن هواداران بر روي صندلي‌ها که بهت‌زده بودند روي قلبم سنگيني مي‌کرد هرگز دوست نداشتم با اين صحنه‌ها از فوتبال خداحافظي کنم اما اين اتفاق افتاد و شايد قسمت من بود.

وي خاطرنشان کرد: همانطور که قبلا هم گفتم يک سال مي‌خواهم استراحت کنم و سپس به آينده‌ام فکر کنم از هواداران هم عذرخواهي مي‌کنم که روز گذشته در ابتدايي که به زمين آمدم با تشويق‌هاي يکنواخت آنها روبرو شدم و به همين دليل باز هم احساسي شدم. واقعا هواداران براي من سنگ تمام گذاشتند.

مهدوي‌کيا در پايان درباره خداحافظي کريمي نيز گفت: علي براي اين فوتبال خيلي زحمت کشيده و من از اين خداحافظي او در روز خداحافظي خودم باور کنيد غافلگير شدم اميدوار هستم که علي هميشه موفق باشد چون يکي از بهترين‌هاي فوتبال کشورمان بود. شايد کريمي مي‌توانست در تنها بازي آينده به تيم ما کمک کند اما او تصميم خودش را گرفته و نمي‌دانم درباره‌اش چه حرفي بزنم. اين اتفاق براي همه سنگين بود.
saman بازدید : 79 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تيم فوتبال سپاهان با برتري مقابل پرسپوليس براي ششمين بار عنوان قهرماني جام حذفي را از آن خود کرد.

 

 ديدار فينال جام حذفي بين تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و سپاهان از ساعت 18 امروز در حضور حدود 100 هزار هوادار در ورزشگاه آزادي برگزار شد.

به گزارش فارس، در ابتداي اين ديدار دو تيم حملات نصف و نيمه‌اي روي دروازه‌هاي يکديگر انجام ‌دادند تا اينکه در دقيقه 24 کريم انصاري‌فرد روي پاس غلامرضا رضايي در موقعيت گلزني قرار گرفت و توانست دروازه شهاب گردان را باز کند.

بازيکنان سپاهان پس از اين گل و در دقيقه 30 در صحنه‌اي در محوطه جريمه پرسپوليس صاحب موقعيت شده بودند و روي دروازه اين تيم فشار مي‌آوردند اين در حالي بود که عادل کلاه‌کج از پرسپوليس روي زمين افتاده بود و همين امر با اعتراض سرخ‌پوشان همراه بود. نيمه اول با پيروزي يک بر صفر سرخ‌پوشان به پايان رسيد.

در نيمه دوم سپاهاني‌ها بازي بهتري را به نمايش گذاشتند. در دقيقه 54 جواهير سوکاي در نزديکي دروازه توپ را به بيرون زد. 5 دقيقه پس از اين حسين ماهيني، مدافع سرخ‌پوشان اشتباه فاحشي انجام داد و پاس رو به عقب او به جواهير سوکاي رسيد و وي توانست در دقيقه 59 بازي را به تساوي بکشاند. اين ديدار در پايان 90 دقيقه با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

پرسپوليس در وقت‌هاي اضافه بازي بهتري را آغاز کرد. هادي نوروزي در دقيقه 96 صاحب موقعيت شد که نتوانست توپ را به خوبي پيش ببرد و با گم کردن توپ صداي اعتراض غلامرضا رضايي را در آورد. در ادامه و در دقيقه 99 غلامرضا رضايي باز هم با پاس خود محمد نوري را در موقعيت تک به تک قرار داد تا گل دوم پرسپوليس توسط نوري به ثمر برسد. يک دقيقه پس از اين محسن بنگر توپ را به تيرک افقي دروازه سپاهان کوبيد تا در پايان وقت‌ اضافه اول پرسپوليس با نتيجه 2 بر يک به برتري رسيده باشد.

در ابتداي وقت اضافه دوم محمد غلامي توانست دروازه نيلسون را براي بار دوم باز کند تا بازي به تساوي برسد و تکليف قهرمان در ضربات پنالتي مشخص شود.

در ادامه يحيي گل‌محمدي در دقيقه 115 مهدي مهدوي‌کيا را وارد زمين مسابقه کرد تا کاپيتان سرخ‌پوشان تنها با 5 دقيقه بازي رسمي در ديدار فينال جام حذفي براي هميشه از مستطيل سبز خداحافظي کند. مهدوي‌کيا در چند دقيقه حضور خود توانست با سانترهايش 2 موقعيت خطرناک روي دروازه سپاهان به وجود آورد.

اولين ضربه پنالتي را هادي نوروزي به بيرون زد و بولکو براي سپاهان به گل تبديل کرد.

حسين ماهيني ضربه دوم سرخ‌پوشان را به گل تبديل کرد و محمدرضا خلعتبري نيز براي زردپوشان گلزني کرد.

پنالتي سوم پرسپوليس را رضا حقيقي به آسمان زد! اميد ابراهيمي نيز پنالتي سوم سپاهان را به گل تبديل کرد.

ميثم نقي‌زاده پنالتي چهارم سرخ‌پوشان را به گل تبديل کرد و احسان حاج صفي با زدن توپ به درون دروازه سپاهان را براي بار چهارم قهرمان کرد.

عليرضا فغاني قضاوت اين ديدار را بر عهده داشت که به رضا حقيقي، حسين ماهيني و محمد نوري از پرسپوليس و محمدرضا خلعتبري و اميد ابراهيمي از سپاهان کارت زرد نشان داد.

ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، سيدجلال حسيني، محسن بنگر، حسين ماهيني، اميرحسين فشنگچي، رضا حقيقي، محمد نوري، علي کريمي (ميثم نقي‌زاده-85)، عادل کلاه‌کج، غلامرضا رضايي (مهدي مهدوي‌کيا-115) و کريم انصاري‌فرد (هادي نوروزي-56)

سرمربي: يحيي گل‌محمدي

ترکيب سپاهان:

شهاب گردان، اروين بولکو، علي احمدي، ميلان سوشاک، محسن ايران‌نژاد، اميد ابراهيمي، امين جهان‌عاليان (رادومير جلاويچ-64)، حسين پاپي، محرم نويد‌کيا (احسان حاج‌‌صفي-82)، جواهير سوکاي (محمد غلامي-68) و محمدرضا خلعتبري

سرمربي: زلاتکو کرانچار

پيش از اين پرسپوليس 6 بار راهي فينال شده بود که توانسته بود 5 قهرماني از آن خود کند و يک بار در فصل 84-85 در ضربات پنالتي مقابل سپاهان شکست خورد. طلايي‌پوشان اصفهاني نيز 3 بار راهي فينال شده بودند که در هر 3 بار عنوان قهرماني را از آن خود کردند.

سپاهان با اين برد توانست براي چهارمين بار عنوان قهرماني جام حذفي را از آن خود کند.

saman بازدید : 115 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

به دليل اعلام آمادگي هامبورگ براي بازي مقابل پرسپوليس خداحافظي مهدوي‌کيا در ديدار پرسپوليس و سپاهان لغو شد.


 

با پيشنهاد مهدي مهدوي‌کيا و موافقت مسئولان باشگاه پرسپوليس و سازمان ليگ قرار بود مهدوي‌کيا در بازي فردا مقابل سپاهان و پرسپوليس در فينال جام حذفي از دنياي فوتبال خداحافظي کند و کفش‌هايش را آويزان کند، اما با توجه به موافقت باشگاه هامبورگ آلمان مبني بر اينکه حاضر است تا با قرمزپوشان يک بازي تدارکاتي انجام دهد تا مهدوي‌کيا رسماً از دنياي فوتبال خداحافظي کند، خداحافظي هافبک پرسپوليس در ديدار فردا پرسپوليس و سپاهان در چارچوب فينال جام حذفي منتفي شد، قرار است به زودي تاريخ خداحافظي مهدوي‌کيا اعلام شود.

 

اعلام داوران هفته سي‌وسوم و فينال جام حذفي

 

عليرضا فغاني ديدار فينال جام حذفي بين تيم هاي پرسپوليس و سپاهان را سوت مي زند.

اسامي داوران قضاوت کننده در هفته سي و سوم ليگ برتر و فينال جام حذفي به شرح زير است:

يکشنبه 15/2/92-ساعت 18:00

ذوب‌آهن- نفت آبادان؛ ساعت 18 در ورزشگاه ذوب‌آهن فولادشهر

سعيد مظفري زاده-محمد رضا اميني-مهدي ناصحي-موعود بنيادي فر-ناظر: محمود رفيعي

آلومينيوم هرمزگان -تراکتورسازي؛ساعت 18 در ورزشگاه خليج فارس بندرعباس

حسين زرگر-رسول فروغي-رضا عبدوس-محمد ملکي-ناظر: نادر جعفري

مس‌کرمان-استيل‌آذين گهر؛ ساعت 18 در ورزشگاه امام علي کرمان

اميد سعيدفر-سخاوت سليمان نژاد-حسين رحيمي پور-علي صفائي-ناظر:حسين خوشخوان

پيکان-فجرشهيدسپاسي؛ ساعت 18 در ورزشگاه پيکان‌شهر تهران

يداله جهانبازي-مهدي الوندي-ايوب غلامزاده-سيد مهدي سيد علي-ناظر: مسعود مرادي

سايپا-نفت تهران؛ ساعت 18 در ورزشگاه انقلاب کرج

جواد شرفي-سجاد طوري-فرزاد بهرامي-وحيد صالحي-ناظر: عبداله باعزم

راه‌آهن-صباي قم؛ ساعت 18 در ورزشگاه اکباتان تهران

پيروز سيف اله پور-مهدي فراهاني-هادي طوسي- وحيد کاظمي-ناظر: زاهد بحريني

فولادخوزستان-استقلال؛ ساعت 18 در ورزشگاه تختي اهواز

محسن ترکي-بابک داوري-تورج عيوض محمدي-رضا کرمانشاهي-ناظر: مسعود فلاح-ناظر ويژه: فريدون اصفهانيان

يکشنبه 15/2/92-ساعت 17:45

فولاد مبارکه سپاهان-پرسپوليس تهران-آزادي-تهران

عليرضا فغاني-حسن کامراني فر-رضا سخندان-محمدرضا اکبريان-ناظر: يداله سليماني-ناظر ويژه: حسين عسگري

 

saman بازدید : 99 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (4)
اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: این جایزه در کلکسیون جایزه‌هایم کم بود که حالا به آن اضافه شده است. البته چند روز پیش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مراسمی از پیشکسوتان باشگاه تقدیر کرد که کار بسیار خوبی بود و حالا هم خوشحالم که این توفیق نصیبم شده است که در این مراسم حضور داشته باشم.

علی پروین پس از دریافت تندیس و ستاره طلایی از AFC ابراز امیدواری کرد که فوتبال ایران و آسیا هر چه بیتشر به سطح بالای فوتبال در اروپا نزدیک شود.
رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درباره دیدارش با رئیس شورای المپیک آسیا افزود: خواسته ما از وی این بود که فوتبال آسیا را به اروپا نزدیک‌تر کند. آن زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم فوتبالمان به تدریج به اروپا نزدیک می‌شد و حالا هم درخواستمان این است که این اتفاق بیفتد.
عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از دریافت نشان ستاره طلایی AFC درباره مراسم کنفدراسیون فوتبال آسیا تصریح کرد: تاکنون در چنین مراسمی که با نظم و ترتیب بالا برگزار شود حضور نداشتم. مراسم این چنینی در ایران به هیچ عنوان منظم و مرتب نبوده است. امیدوارم پس از این هم شاهد چنین مراسم‌هایی باشیم.
پروین در مورد استقبال ایرانیان مقیم در مالزی خاطرنشان کرد: پرسپولیس در همه جای دنیا طرفدار دارد و به همین دلیل ما هر جایی که می‌رویم مورد توجه و لطف مردم و هموطنان خود قرار می‌گیریم.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در پاسخ به این سوال که جایزه خود را چکار خواهد کرد، گفت: در خانه‌مان اتاقی دارم که همه جایزه‌هایم در آن قرار دارد. دختران من در این اتاق جایی را برای این جایزه درست کرده‌اند و آن را می‌خواهند بین تصویر من و همسرم قرار دهند.
پروین درباره سفرش به مالزی افزود: این دومین سفر من به مالزی است، بار اول پیش از انقلاب ایران به این کشور آمده بودم و حالا می‌بینم که همه چیز در این جا تغییر کرده است.
 
 
بقیه ی عکس ها در ادامه ی مطلب

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 216
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 515
  • بازدید سال : 9,015
  • بازدید کلی : 153,009
  • روزنامه داخلی
    روزنامه خارجی