loading...
pesnews|پرسپولیس نیوز
آخرین ارسال های انجمن
saman بازدید : 90 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : شماره ۹ پرسپولیس پس از جلسه با مسئولان این باشگاه با آنها به توافق رسید.



 یکی از بازیکنانی که علی دایی بر ماندگاری اش در پرسپولیس تاکید کرده بود،کریم انصاری‌فرد است. در همین راستا کریم انصاری‌فرد ظهر امروز جلسه‌ای با مسئولان باشگاه پرسپولیس برگزار کرد و این بازیکن برای ماندن در جمع سرخپوشان با مسئولان این باشگاه به توافق اولیه رسید.

saman بازدید : 78 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت‌: هر کس دلش با پرسپولیس نیست از این تیم برود.

 

 

 

 

 

محمد رویانیان در خصوص پرداخت باقی پول بازیکنان اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های انجام شده کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس نسبت به میزان پرداخت باقیمانده قرارداد فصل گذشته بازیکنان پرسپولیس تصمیم‌گیری خواهد کرد و همه چیز را مشخص می‌کند.

وی افزود: از این به بعد هم هر بازیکنی مصاحبه‌ای کرد که همه را برای ماندنش در پرسپولیس به شک بیندازد می‌تواند از پرسپولیس برود و آزادِ آزاد است.

وی یادآور شد: پرسپولیس تیمی است که عاشق و معتقد می‌خواهد. پرسپولیس تیمی است که به عشق 35 میلیون هوادار باید به دنبال جام باشد، اگر غیر از این است هر کس دوست دارد برود.

مدیرعامل قرمزپوشان تاکید کرد: افرادی که در پرسپولیس بازی می‌کنند باید با عشق و اعتقاد کار خود را انجام دهند، بمانند و مبارزه کنند. هر کس این کار را دوست ندارد باز هم می‌گویم می‌تواند برود. اما به مردم اعلام می‌کنم که آقایان آیا به خاطر پول این کار را کردند یا خیر، مطمئن باشید همه را به مردم می‌‌گویم که چه کسی پرسپولیس را دوست دارد و چه کسی پولش را. البته این تعداد بازیکنان بسیار کم هستند و آن قدر زیاد نیستند.

 

saman بازدید : 79 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز برای همه پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر مهم است و من هم حق ندارم به مسئله دیگری فکر کنم.


سیدجلال حسینی در مورد آخرین شرایط تیم ملی اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم ملی با توجه به اینکه روزهای حساسی را در پیش داریم خوب است. اما متاسفانه باخت مقابل عمان کمی تیم ملی را دچار فشار کرد.

وی افزود: به نظر من بازی دوستانه بسیار خوبی را برگزار کردیم. نتیجه‌اش خوب نبود اما بسیار مفید بود که در آینده به درد تیم ملی می‌خورد.

حسینی گفت: ما باید از نتایج بازی دوستانه نترسیم تا در بازی های رسمی به نتایج دلخواه برسیم.

خوشبختانه بچه‌ها همه تلاش و کوشش می‌کنند تا از این سه بازی روسفید بیرون بیاییم. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

مدافع پرسپولیس در مورد اظهارات مسئولان سپاهان و درخواست پول زیاد او برای عقد قرارداد گفت: ببینید، الان بردن قطر از نان شب برای ما واجب‌تر است و من حق ندارم به مسئله دیگری فکر کرده و یا جواب کسی را بدهم. تکلیف‌مان که روشن شود بعد درباره همه چیز صحبت می‌کنیم.

وی در مورد بازی با قطر نیز گفت: بازی بسیار سخت و حساسی را در پیش داریم اما همه بچه‌ها تمرکز دارند تا به نتایج خوب برسیم. هم شرایط را درک کرده‌اند و دست به دست هم آماده 3 بازی سخت هستند. از مسئولان، مردم هم می‌خواهم که به تیم ملی کمک کنند تا به نتایج دلخواه برسد، چون خدای ناکرده این اتفاق نیفتد توضیحش خیلی سخت است.

حسینی در پایان در پاسخ به سوالی که چرا در بازی با عمان به میدان نرفتی نیز گفت: این تصمیم کی‌روش بود و ان‌شاءالله آماده می شوم تا با تمام وجودم در بازی با قطر به تیم ملی کمک کنم.

 

saman بازدید : 92 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : بازیگران و تماشاگران تئاتر خدای کشتار، پر تماشاگرترین تئاتر این روزهای کشور هم از مهدی مهدوی کیا تجلیل کردند.

مهدی مهدوی کیا کاپیتان محبوب تیم ملی و پرسپولیس که چندی قبل در دل کم لطفی هم تیمی ها و مسئولان پرسپولیس با فوتبال خداحافظی کرد ، پنجشنبه شب و پیش از سفر به لندن برای تماشای فینال لیگ قهرمانان اروپا همراه با دخترش به تماشای تئاتر خدای کشتار رفت. اشکان خطیبی در پایان این اجرا که در فرهنگسرای نیاوران انجام شد ، به یکباره پیراهن شماره 2 پرسپولیس را در دست گرفت و گفت: «این پیراهن را در دست دارم تا بگویم چرا اجازه می دهند با اسطوره های مان اینگونه برخورد شود و می خواهند اسطوره کشی کنند. مهدی جان ما دوستت داریم و همیشه برای مان یک اسطوره می مانی .» با حرف های اشکان خطیبی و تشویق های بهاره رهنما ، سیما تیرانداز و رضا مولایی و البته همه حاضرین در سالن ، مهدی مهدوی کیا روی سن رفت و فضایی بی نظیر در سالن حاکم شد. مهدی در چند کلمه تنها گفت: «خوشحالم که دوستانم به من لطف دارند و شما مردم ، هر جا که باشم سورپرایزم می کنید.»
تئاتر خدای کشتار یکی از کارهای موفق تئاتر ایران است که از محمد خاتمی تا مهدی مهدوی کیا ، طیف وسیعی از چهره های سرشناس کشور به تماشایش نشسته اند.

 

http://perspolisnews.com/images/tumb/91/other/other4/1.gif

http://perspolisnews.com/images/tumb/91/other/other4/IMAGE635050431080323012.jpg

http://perspolisnews.com/images/tumb/91/other/other4/2.gif

saman بازدید : 91 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر که دوباره به پرسپولیس آمدم و امیدوارم که خادم خوبی برای هواداران باشم.


علی دایی در خصوص بازگشتش به پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد و الان در خدمت باشگاه پرسپولیس هستم. امیدوارم که خادم خوبی برای هواداران خونگرم که همیشه به من لطف داشتند باشم و این تیم با کمک هواداران خونگرمش بتواند در فصل جاری موفق باشد.

وی در خصوص صحبت‌های مطرح شده این روزها در مورد علی کریمی نیز گفت: بدون شک کریمی و مهدوی‌کیا دو بازیکن خوب و بزرگ کشورمان هستند که زحمات زیادی را برای تیم ملی، فوتبال ایران و حتی باشگاه پرسپولیس کشیده‌اند.

وی افزود: من معتقدم که همیشه باید شان آنها را به هر طریقی که شده حفظ کنیم. این دو بازیکن روزهای خوبی را برای فوتبال ایران در عرصه‌های مختلف رقم زده‌اند و دل‌های زیادی را شاد کرده‌اند. من امیدوارم که همیشه قدر این دو بازیکن را بدانیم. 

وی در پایان گفت: ان‌شاءالله پس از بازگشتم به ایران مفصل درباره همه چیز صحبت خواهم کرد.

saman بازدید : 92 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : سید مهدی رحمتی امروز با مسوولان پرسپولیس مذاکره می کند.


دروازه بان فصل گذشته استقلال که اعلام کرده بود اگر پیشنهاد بهتری به وی برسد این تیم را ترک می کند امروز با مسوولان پرسپولیس مذاکره می کند.
زمان و مکان مذاکره مشخص نیست اما وی روز گذشته به دوستان نزدیک خود گفته بود که قرار است شنبه (امروز) با پرسپولیسی ها گفت وگو کند.
وی مذاکراتی نیز با سپاهانی ها داشته است.

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 216
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 480
  • بازدید سال : 8,980
  • بازدید کلی : 152,974
  • روزنامه داخلی
    روزنامه خارجی