loading...
pesnews|پرسپولیس نیوز
آخرین ارسال های انجمن
saman بازدید : 70 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : نام محمد نوری با وجود محرومیت برابر قطر در لیست تیم ملی قرار گرفته.



در فهرست جدید تیم ملی برای اردوی امارات و بازی با قطر نام هافبک تیم پرسپولیس هم دیده می شود و این در حالیست که محمد نوری در بازی رفت مقابل لبنان و بازی برگشت مقابل ازبکستان کارت زرد گرفته و نمی تواند در بازی با قطر تیم ملی را همراهی کند.

با اینکه گفته می شود فهرست جدید تیم ملی، بازی با لبنان را هم در برمی گیرد اما در خبری که روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفته اعلام شده که کی روش این بازیکنان را برای دیدار با قطر اعلام کرده و هیچ اشاره ای به بازی با لبنان نشده است.

هافبک تیم ملی گفت: نتیجه دیدار با عمان درسی خوب برای تیم ملی است تا در بازی های اصلی بهترین نتایج را بگیریم.

محمد نوری پیش از تمدید قرارداد با پرسپولیس درباره دیدار با عمان اظهار داشت: در عمان گرمای هوا بیداد کننده بود. من تا به حال در این شرایط هوایی بازی نکرده بودم. هوا به قدری گرم بود که از فرم ایده آل خود خارج شده بودیم و این دمای بالا باعث شد نتوانیم کیفیت لازم فوتبالی مان را داشته باشیم. در نیمه اول حتی داور می خواست بازی را قطع کند اما مسئولان اجازه ندادند.

وی ادامه داد: باخت در یک بازی دوستانه مهم نیست. این بازی باعث شد تا با شرایط آب و هوایی گرم آشنا شویم. در قطر هم هوا به همین شکل است و فقط آفتاب نیست. در بازی های دوستانه برد و باخت اهمیتی ندارد و این نتیجه درسی خوب برای تیم ملی است تا در بازی های اصلی بهترین نتایج را بگیریم.

نوری درباره حضورش در لیست جدید کی روش تاکید کرد: این نشان می دهد کی روش روی من نظر مساعدی دارد و امیدوارم بتوانم بازی های خوبی انجام دهم. البته مقابل قطر دو اخطاره هستم و به میدان نمی روم اما در بازی با لبنان اگر در ترکیب باشم بهترین عملکرد را خواهم داشت.

 

saman بازدید : 72 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : دروازه بان فصل گذشته صبای قم گفت: صحبت هایی را با چند تیم انجام داده ام اما فعلا نمی خواهم تصمیم عجولانه ای بگیرم.



حامد لک درباره  شکست تیم ملی اظهار داشت: به هر حال طبعیت فوتبال همین است. تیم ما بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت و به هر حال این بازی را باختیم. فراموش نکنید این دیدار تدارکاتی بود و به نظر من بازی خیلی خوبی قبل از دیدار با قطر انجام دادیم.

وی درباره خط خوردنش از لیست تیم ملی عنوان کرد: یک هفته خیلی خوب را زیر نظر کی روش سپری کردم. مربی گلرهای تیم ملی، گاسپار خیلی تمرینات خوبی را برای ما در نظر گرفت و تجربیات خوبی کسب کردم. من سرباز تیم ملی هستم و هروقت کی روش صلاح بداند در خدمت تیم ملی خواهم بود؛ هروقت هم دعوت نشوم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.

او همچنین گفت: گلایه ای از کی روش ندارم. او نظرش محترم است و صلاح دانسته مرا خط بزند. اگر مرا به عنوان توپ جمع کن هم بخواهد می آیم.

لک درباره تیم آینده اش تاکید کرد: هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ام. صحبت هایی را با چند تیم انجام داده ام اما فعلا نمی خواهم تصمیم عجولانه ای بگیرم.

وی در پایان درباره شانس حضورش در پرسپولیس با توجه به حضور علی دایی افزود: هنوز صحبتی با پرسپولیسی ها انجام نداده ام. بازی کردن در پرسپولیس آرزوی هر بازیکنی است اما باید ببینیم چه شرایطی پیش می آید. اگر قرار به این باشد که من به پرسپولیس بیایم باید با ببینم نظر دایی راجع به من چیست. منتظرم تا او از سفر برگردد.

 

saman بازدید : 76 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس یکی از نفراتی است که از لیست تیم ملی خط خورد.

رضا حقیقی که از این اتفاق ناراحت به نظر می رسد، در این باره  گفت: از نظر روحی شرایط خوبی ندارم و نمی خواهم صحبتی درباره تیم ملی انجام دهم.


لیست جدید تیم ملی برای بازی های مقدماتی جام جهانی در حالی بدون نام حقیقی اعلام شد که وی در اردوهای بازی های دوستانه حضور داشت.

 

جهت دریافت خبرهای پرسپولیس کد 2005977 را از خط همراه اول به شماره 201414 پیامک کنید.

saman بازدید : 83 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار خداحافظی میشاییل بالاک از دنیای فوتبال به میدان می‌رود.


مهدوی مهدوی‌کیا اعلام کرد روز 15 خرداد‌ماه در دیداری که به مناسبت خداحافظی میشاییل بالاک کاپیتان تیم ملی آلمان بین تیم‌های ستارگان دنیا و همبازیان و دوستان میشاییل بالاک برگزار می‌شود به میدان می‌رود.

در این بازی ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی تیم یاران بالاک روی نیمکت می‌نشیند.

این دیدار در شهر لایبزیک آلمان برگزار می‌شود.

مهدوی‌کیا دقایقی پیش در کد هواداری خویش این خبر را اعلام کرد.

saman بازدید : 73 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : علی دایی پس از امضای پیش‌نویس قراردادش برنامه‌های خود را به باشگاه پرسپولیس ارائه کرد.


با حضور نماینده تام‌الاختیار دایی و محمد رویانیان پیش‌نویس قرارداد علی دایی امضا شد اما پس از این اتفاق علی دایی برنامه جامع و کاملی شامل اردوها، نحوه تمرینات، لیست بازیکنان جدید و بازیکنانی که باید از فصل گذشته در پرسپولیس بمانند را به رویانیان داد و قرار شد از فردا نسبت به جذب بازیکنان جدید و تسویه‌ حساب با بازیکنانی که در لیست حضور ندارند، انجام شود.

همچنین تمرینات پرسپولیس از سه‌شنبه 7 خرداد ساعت 18:30 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز خواهد شد.

saman بازدید : 78 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم ملی معتقد است که دیدار مقابل عمان چه به لحاظ آب و هوایی و چه به لحاظ فنی برای تیم ملی سودمند بوده است.



کریم انصاری‌فرد مهاجم تیم ملی پس از شکست 3 بر یک مقابل عمان گفت: بازی دوستانه بسیار خوبی بود چرا که قطر هم آب و هوایی دقیقا مانند عمان دارد و تیم مقابل ما هم عربی بود و فکر می‌کنم بهترین گزینه برای شبیه‌سازی بازی مقابل قطر بود و انجام یک بازی دوستانه پیش از دیدار مقابل قطر با این شرایط مشابه، بسیار مفید بوده است و علی‌رغم سختی به لحاظ آب و هوایی که نباید به آن توجه کرد، فکر کنم یک بیدار باش پیش از بازی قطر بود که به ما نشان داد جای ریسک و خطر کردن نخواهیم داشت و همه باید دست به دست هم دهیم و سخت کار کنیم تا چند روز باقی مانده تا بازی قطر بتوانیم به بیشترین آمادگی برسیم و بازی خوبی مقابل قطر انجام دهیم.

مهاجم تیم ملی در ادامه افزود: به هر جهت تفاوت آب و هوای تهران با مسقط و عدم تطبیق شرایط با این گرمای هوا در نحوه بازی بازیکنان بی‌تاثیر نبود و خوشبختانه تیم ملی یک هفته زودتر به دوبی خواهد رفت و تمرینات خود را برای همسانی با قطر در این کشور انجام خواهد داد و امیدوارم با تمرینات خوب زیر نظر کادر فنی بتوانیم به شرایط ایده‌آل مدنظر آنها برسیم و خوشبختانه فهمیدیم که در قطر هم همین شرایط را خواهیم داشت و باید به دقت نقاط ضعف‌مان را بشناسیم تا آنها را رفع کنیم تا در بازی‌های پیش رو این اشتباهات را تکرار نکنیم.

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 216
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 502
  • بازدید سال : 9,002
  • بازدید کلی : 152,996
  • روزنامه داخلی
    روزنامه خارجی