loading...
pesnews|پرسپولیس نیوز
آخرین ارسال های انجمن
saman بازدید : 76 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز :  هافبک فصل گذشته پرسپولیس برای عقد قرارداد جدید با این تیم به توافق رسیده است.


محمد نوری در گفت و گو با خبرنگار اوج نیوز، در این باره اظهار داشت: روز گذشته جلسه ای را برگزار کردیم و با پرسپولیس برای عقد قرارداد دوساله به توافق رسیدیم. به احتمال فراوان در پرسپولیس می مانم اما هنوز قراردادی امضا نکرده ام.
وی ادامه داد: البته تا قرارداد نبندم چیزی قطعی نیست و احتمال دارد با پرسولیس قرارداد نبندم. به توافق رسیده ایم اما باید همه چیز ظرف یکی ، دو روز آینده مشخص شود.
نوری در پایان درباره شایعه پیشنهاد قرارداد 900 میلیونی رویانیان افزود: من اصلا درباره مسائل مالی صحبتی با پرسپولیسی ها نکرده ام و چنین موضوعی صحت ندارد.

saman بازدید : 87 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : احمدرضا عابدزاده روز  4 خرداد سال 1345 در آبادان متولد شد.

 


در نظرسنجی برنامه نود در سال ۱۳۸۸ وی به عنوان محبوب‌ترین بازیکن سه دهه اخیر فوتبال ایران انتخاب شد.

 

وی سرانجام روز جمعه ۲۳ دی ماه سال ۱۳۸۴ در حالی که چند سال بود که فوتبال را کنار گذاشته بود، به صورت افتخاری در دیدار دوستانه پرسپولیس و بایرن مونیخ مدت کوتاهی بازی کرد و به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

 

از بازی های به یاد ماندنی عقاب، مسابقه ایران و امریکا در جام جهانی 98 فرانسه و همین طور ایران و استرالیا که بادرخشش خیره کننده او همراه بود و منجر به صعود ایران به جام جهانی شد را می توان نام برد.

 

احمدرضا عابدزاده ، عقاب آسیا الان کجاست؟ نکند او را از یاد برده ایم.

saman بازدید : 78 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز :  محمد رویانیان می‌گوید 70 تا 80 درصد بازیکنان پرسپولیس در این تیم می‌مانند.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب دستیاران علی دایی در تیم پرسپولیس اظهار کرد که طبیعی است که سرمربی دستیارانش را خودش انتخاب کند. البته من توصیه‌هایی را در این باره به ایشان داشته‌ام و ملاحظات را اعلام کرده‌ام. هر مربی بهترین افراد را به عنوان دستیار انتخاب می‌کند.

وی درباره استعفای مدیر روابط عمومی پرسپولیس هم، اظهار کرد: من هم این موضوع را شنیده‌ام، اما هنوز صحبتی با او نداشته‌ام و با این استعفا موافقت نکرده‌ام.

رویانیان درباره این که این استعفا به خاطر اختلافات او با علی دایی است، گفت: چنین چیزی صحت ندارد، دایی سرمربی پرسپولیس است و همه باید با او همکاری داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره احتمال حضور آندرانیک تیموریان در لیست علی دایی برای فصل آینده هم، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و آندرانیک در لیست دایی نیست. هر چیزی یک حساب و قاعده ای دارد. 70 تا 80 درصد از بازیکنانمان سرجای‌شان می‌مانند، چون آنها بازیکنان تیم ملی هستند و بهترین های ایران محسوب می‌شوند. تنها 20 تا 30 درصد از بازیکنانمان تغییر خواهند کرد که آن هم به خاطر کمبودهایی که داریم به طور مثال علی کریمی و مهدوی کیا از فوتبال خداحافظی کردند که به همین دلیل باید نفرات جدیدی را وارد تیم کنیم.

وی درباره این که گفته می‌شود که کریمی می‌خواهد به فوتبال باز گردد گفت: علی کریمی خودش باید تصمیم بگیرد. کریمی بر گردن پرسپولیس حق دارد و هر جا که بتوانیم در رده‌های مختلف مربیگری از او استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در پاسخ به این سوال که آیا کریمی به عنوان بازیکن به تیم پرسپولیس باز خواهد گشت، گفت: ما بر اساس پست هایی که داریم لیست خود را می‌بندیم و در آن زمان در این باره تصمیم می گیریم.

saman بازدید : 72 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : باشگاه نفت تهران برای انتقال مهاجم خود به سپاهان رقم ۸۵۰ میلیون تومان درخواست کرده است.


یعقوب کریمی بازیکن تیم نفت تهران از باشگاه‌های سپاهان پیشنهاد رسمی دارد و مسئولان باشگاه سپاهان با ارسال نامه‌ای رسمی به باشگاه نفت خواهان جذب این بازیکن شده‌اند.

این در حالی است که باشگاه نفت تهران برای انتقال قطعی یعقوب کریمی به سپاهان خواهان 850 میلیون تومان شده است.

البته باشگاه نفت حاضر است که کریمی را به طور قرضی هم در اختیار سپاهان قرار بدهد و برای انتقال قرضی نیز رقم 480 میلیون تومان را از باشگاه سپاهان درخواست کرده است.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس نیز پیش از این خواهان جذب یعقوب کریمی شده بود.

saman بازدید : 84 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : محمد نوری پس از جلسه امروز با پرسپولیسی‌ها برای تمدید قرارداد ۲ ساله به توافق اولیه رسید.


صحبت‌های خروج محمد نوری از پرسپولیس پیش از بازی دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عمان مطرح شد.

به همین دلیل با توجه به لیست علی دایی، نوری یکی از بازیکنانی بود که قرار بود برنامه‌ریزی‌هایی برای جلب نظر او مبنی بر ماندن در این تیم انجام شود.

از همین رو مسئولان باشگاه پرسپولیس امروز جلسه‌ای را با محمد نوری برگزار کردند و این بازیکن به مدت 2 سال دیگر با پرسپولیس به توافق رسید و در این تیم ماندنی شد.

saman بازدید : 73 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : مدافع ملی پوش پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات یکی از بازیکنان پر سر و صداست و همواره با پیشنهادهایی که دارد مورد انتقاد سایر باشگاه ها قرار می گیرد.


اما در این فصل و در شرایطی که هنوز تنور رقابت ها بین باشگاه ها داغ نشده نام سید جلال حسینی بین سپاهان و پرسپولیس جا به جا می شود.

دیروز یکی از دوستان نزدیک سیدجلال که معمولاً کارهای مربوط به قرارداد او را انجام می دهد به ما گفت: حقیقتش را بخواهید خود حسینی هم نمی داند به کدام باشگاه می رود. او فقط دوست دارد در تیمی بازی کند که مدعی قهرمانی است اما اینکه کدام تیم در نهایت می تواند با حسینی عقد قرارداد کند مشخص نیست.

 او قبل از سفر همراه تیم ملی به من گفت تا دقیقه 90 صبر می کنم و آن زمان می گویم به چه تیمی می روم.

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 216
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 453
  • بازدید سال : 8,953
  • بازدید کلی : 152,947
  • روزنامه داخلی
    روزنامه خارجی