loading...
pesnews|پرسپولیس نیوز
آخرین ارسال های انجمن
saman بازدید : 79 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : باشگاه نفت تهران برای باشگاه‌های خواهان بازیکن خود شرط گذاشت.

دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس برای جذب یعقوب کریمی هافبک تیم فوتبال نفت‌ به این باشگاه تهرانی درخواست داده‌اند.


از قرارداد کریمی با نفت 2 سال باقی مانده و باشگاه نفت برای جدایی این بازیکن شروطی را تعیین کرده است. این شروط بدین گونه است که باشگاه‌های خواهان باید درخواست جابه‌جایی بازیکن بین 2 باشگاه و یا مبلغ مالی پیشنهادی نفت را بپذیرند.

منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت : با تایید این خبر گفت: ابتدا سپاهان برای درخواست کریمی نامه رسمی داد و سپس باشگاه پرسپولیس درخواست جذب کریمی را به ما رساند که هنوز نامه رسمی این باشگاه به ما ارائه نشده و قرار است امروز به دست ما برسد.

وی ادامه داد: به هر 2 باشگاه پاسخ دادیم برای جذب کریمی باید شروط باشگاه نفت را بپذیرند. به سپاهان اعلام کردیم بازیکنانی را که با تیم‌شان قرارداد دارند به ما اعلام کنند تا بین دو باشگاه، همانند استقلال که امین منوچهری و میثم حسینی را به خدمت گرفتیم و ایمان موسوی را انتقال دادیم؛ جابه‌جایی بازیکن انجام دهیم. دومین پیشنهاد ما مبلغ مالی باشگاه نفت است که برای انتقال کریمی تعیین کرده است.

مدیرعامل نفت عنوان کرد: به باشگاه پرسپولیس نیز همین شرایطی که برای سپاهان در نظر گرفته‌ایم پاسخ خواهیم داد. در این میان نظر یعقوب کریمی مهم است و به باشگاه‌ خواهان نیز گفتیم که پس از پذیرفتن این شرایط پاسخ نهایی را خود بازیکن می‌دهد.

saman بازدید : 73 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد کار کردن با علی دایی کمتر از کار کردن زیر نظر مارادونا و پله نیست.

محسن بنگر در مورد حضور علی دایی در پرسپولیس به عنوان سرمربی، آینده‌اش در جمع سرخپوشان، بحث دریافت مطالباتش و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

ابتدا از حضور دایی در پرسپولیس صحبت کن...

واقعا از اینکه آقای دایی به پرسپولیس آمده خوشحالم. کار کردن با دایی کمتر از کار کردن با پله و مارادونا نیست.

پس با این شرایط مشکلی برای ادامه حضور در پرسپولیس نداری؟

چه مشکلی داشته باشم؟ من در هر تیمی که بودم حداقل 3،4 سال بازی کردم. در ضمن باید بگویم من نه برای پول به پرسپولیس آمدم و نه برای پول می‌روم. اگر پرسپولیسی شدم فقط به خاطر هواداران این تیم بوده، هر چند که خودم هم یک پرسپولیسی هستم. تا الان برای پرسپولیس صبر کردم بعد از این هم صبر می‌کنم تا ببینم تکلیفم با پرسپولیس به کجا می‌رسد.

 اما از همان ابتدای فصل شایعه شده بود که یکی از شروط حضور حسینی در پرسپولیس، جذب محسن بنگر بوده است.

واقعا خنده دار است! اصلا چنین بحثی وجود ندارد. من و جلال کاری به هم نداریم، به من ربطی ندارد حسینی به رئال می‌رود یا سپاهان یا استقلال. به حسینی هم ربطی ندارد من کجا می‌روم. البته چون ما با هم از سپاهان به پرسپولیس آمدیم این شایعات مطرح شد.

اما مصاحبه‌هایی که در زمان حضور در سپاهان علیه پرسپولیس انجام می‌دادی چیز دیگری می‌گفت.

اگر آن زمان صحبت‌هایی علیه پرسپولیس انجام دادم به خاطر این بود که بازیکن سپاهان بودم و اخلاق حرفه‌ای می‌گفت باید به پیراهن این تیم تعصب داشته باشم، هرچند که به هیچ عنوان فوتبال حرفه‌ای نداریم! من در ایران اول طرفدار پرسپولیس هستم و بعد طرفدار سپاهان.

تجربه حضور در پرسپولیس چطور بود؟

هرچند که در نتیجه گیری خوب عمل نکردیم اما باید بگویم هواداران هیچ تیمی ابهت هواداران پرسپولیس را ندارد و هیچ وقت چنین چیزی ندیده بودم. من چه فصل بعد در پرسپولیس باشم و چه نباشم به هواداران این تیم احترام می‌گذارم و دوستدار آنها هستم.

دریافتی امسالت از پرسپولیس چقدر بوده؟

هیچی!

تیعنی هیچ پولی نگرفته‌ای؟ پس بنز و پورشه به چه کسی رسید؟

کدام بنز و پورشه؟! تا الان که چنین خبری نبوده است. من همین الان کلی از پرسپولیس طلب دارم.

پس چرا تا امروز از بی پولی صحبتی نکردی؟

چون اگر حرفی می‌زدیم می‌گفتند بهانه آوردند اما اگر یک نفر پول گرفته بیاید و بگوید. وضع ما این است اما پیشکسوتان می‌گفتند که ما از روی شکم سیری بازی می‌کنیم یا مدیرعامل استقلال می‌گفت که ما میلیاردی پول گرفتیم ولی من ثابت می‌کنم حداقل 30 درصد از استقلالی‌ها کمتر پول گرفته‌ایم. من نمی‌دانم این بنز و پورشه‌ای که می‌گویند کجاست؟ حتی عکس ما روی سایت‌های سیاسی هم رفت که پورشه داریم!

نگفتی برای چه در طول فصل از بی پولی حرفی نزدید؟

چون به احترام مدیر‌عامل، باشگاه و هواداران نمی‌خواستیم وسط فصل این صحبت‎‌ها را مطرح کنیم. همه ما منتظر ماندیم تا فصل تمام شود، شاید پول بگیریم.

با این اوضاع تکلیف فصل بعد چه می‌شود؟

امیدوارم حداقل 80 درصد از رقم قرارداد این فصل خود را دریافت کنیم تا بتوانیم برای فصل بعد به توافق برسیم.

saman بازدید : 75 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : مسئولان باشگاه راه‌آهن در تماسی با نماینده تام‌الاختیار علی دایی حضور این مربی را در پرسپولیس بلامانع اعلام کردند.

پس از مصاحبه‌ها و حرف و حدیث‌های بعد از ظهر امروز بالاخره سرپرست باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل در تماسی با نماینده تام‌الاختیار علی دایی (بهمن دهقان) با او به گفت‌وگوی تلفنی پرداخت.

وی در این تماس به نماینده تام‌الاختیار دایی گفت: عقد قرارداد پرسپولیس با دایی از نظر باشگاه راه‌آهن بلامانع است و دایی مشکلی برای این موضوع ندارد. از همین رو با توجه به توافقات انجام شده قرارداد علی دایی فردا بعد از ظهر با باشگاه پرسپولیس به امضا خواهد رسید.

saman بازدید : 77 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : علی کریمی به خبری مبنی بر مکالمه تلفنی‌اش با کارلوس کی‌روش و این حرف که دیگر فوتبال بازی نمی‌کنم واکنش نشان داد.

علی کریمی که این روزها تمرینات اختصاصی خود را در یکی از ورزشگاه‌های تهران دنبال می‌کند، مصدومیتش کاملاً برطرف شده و در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته است.

برخی خبری مبنی بر تماس تلفنی علی کریمی با کی‌روش را منتشر کردند که در این مکالمه تلفنی کریمی به کی‌روش اعلام کرده که دیگر فوتبال بازی نخواهد کرد.

از همین رو علی کریمی که از این بابت بسیار ناراحت بود  اظهار داشت: من پس از فینال جام حذفی یک بار در خصوص وضعیتم و تیم ملی صحبت کردم و پس از آن هیچ صحبتی نداشتم اما متأسفانه برخی نقل قول‌هایی از من منتشر کرده‌اند که هم من و هم هواداران را دچار مشکل کرده است.

وی افزود: من اصلاً نه کی‌روش را دیده‌ام و نه با او تلفنی صحبت کردم که بخواهم درباره همراهی تیم ملی یا همراهی نکردن با او صحبت کنم. این چندمین بار است که این نقل قول‌ها از طرف من می‌شود که من امیدوارم برای اینکه هیچ‌کس دچار مشکل نشود.

saman بازدید : 76 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در نامه‌ای با اشاره به نقش مهمی که مهدی مهدوی‌کیا در فوتبال ایران ایفا کرد، برای این بازیکن پس از خداحافظی از فوتبال آرزوی موفقیت کرد و گفت: من او را برای همیشه در یاد خواهم داشت.

افشین قطبی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران به خاطر خداحافظی رسمی مهدی مهدوی‌کیا از دنیای فوتبال، پیامی را خطاب به کاپیتان پیشین تیم ملی نوشت.

متن این پیام بدین شرح است: "مهدی مهدوی‌کیا نقش مهمی در تاریخ فوتبال ایران ایفا کرده است. مشارکت او در فوتبال توسط بسیاری از نسل‌های فوتبال به خاطر آورده خواهد شد.

سرعت، قدرت و نفوذهای او از سمت راست و تغییر مسیر بازی برای همیشه زنده و در یاد خواهد بود. او یک کاپیتان و بازیکن بزرگ بود و مهمترین مرد میدان. ما برای یک مدت کوتاهی با همدیگر کار کردیم اما من او را برای همیشه در یاد خواهم داشت. برای او بهترین آرزوها و شادی را در مراحل بعدی زندگی‌اش دارم. به عنوان مربی پیشین تیم ملی ایران می‌خواهم از مهدی برای دوران باورنکردنی‌اش هم در باشگاه و هم تیم ملی ایران تشکر کنم."

از سوی دیگر مراسم تجلیل هنرمندان از مهدی مهدوی‌کیا و به این دلیل که خداحافظی کاپیتان پیشین پرسپولیس از دنیای فوتبال بعد از شکست این تیم برابر سپاهان در فینال جام حذفی به شکلی ناخوشایند انجام پذیرفت، برگزار شد. در این مراسم اهالی سینما و موسیقی دور هم جمع شدند تا از تلاش‌های مهدی مهدوی‌کیا در سال‌های حضور در تیم ملی فوتبال ایران تشکر کنند.

مرتضی احمدی، مصطفی زمانی، امیر جعفری، اشکان خطیبی، محراب قاسم‌خانی، شقایق دهقان، مهراوه شریفی‌نیا، رضا یزدانی، میلاد کی‌مرام، علی لهراسبی، سیدمهدی رحمتی، آرش برهانی، جواد کاظمیان، پژمان جمشیدی و هادی مهدوی‌کیا از چهره‌های شاخص حاضر در این مراسم بودند.

ضمن اینکه پیراهن شماره 2 مهدی مهدوی‌کیا که در بازی ایران و آمریکا در جام جهانی 1998 بر تن کرده بود و گل دوم ایران را در آن مسابقه فراموش نشدنی به ثمر رسانده بود، توسط کمپانی پوما رونمایی شد. این پیراهن توسط مهدوی‌کیا امضا شد تا به این کمپانی در آلمان ارسال شود. همچنین این شرکت هدیه‌ای ویژه به مهدوی‌کیا اهدا کرد.

در بخش دیگری از این مراسم که به همت نشریه رویش برگزار شد، کیکی بزرگ که طرح آن پیراهن شماره 2 مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس بود، توسط این بازیکن محبوب فوتبال ایران بریده شد.

مهدی مهدوی‌کیا که از حضور شخصیت‌های هنری و ورزشی در این مراسم کاملا غافلگیر و سورپرایز شده بود، گفت: این چند ماه، ماه‌های عجیبی در زندگی من بود. خودم هرچه فکر می‌کنم هنوز نتوانستم اتفاقاتی که برایم رخ داد را کنار هم قرار دهم.

وی افزود: این مراسم، شب خوبی را برای من رقم زد زیرا دیدم دوستان هنرمندم چقدر به من لطف کرده‌اند و امشب دور هم جمع شدند. من این شب را هیچوقت فراموش نمی‌کنم و از حضور در این مراسم انرژی بسیار زیادی گرفتم.

 

http://perspolisnews.com/images/tumb/91/other/other4/a4.jpg

 

http://perspolisnews.com/images/tumb/91/other/other4/a3.jpg

saman بازدید : 87 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : باشگاه راه‌آهن(سورینت) تهران با درخواست آقای علی دایی سرمربی محترم این باشگاه برای فسخ قرارداد به صورت مشروط موافقت کرد.


به گزارش سایت باشگاه راه‌آهن(سورینت)، پیرو نامه آقای رئیسی‌کیا مدیرعامل محترم باشگاه به ریاست محترم هیات مدیره برای رسیدگی به درخواست آقای دایی، مهندس بابک زنجانی در نامه‌ای به آقای رئیسی‌کیا،موافقت مشروط خود و هیات مدیره باشگاه با این درخواست را اعلام کرد.

در مصوبه هیات مدیره اعلام شده  که فسخ این قرارداد بعد از طی شدن مراحل اداری و قانونی انجام شود که متن کامل این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای رئیسی کیا

مدیرعامل محترم باشگاه سورینت(راه­ آهن)

باسلام

احتراماً عطف به نامه جنابعالی درخصوص فسخ قرارداد آقای علی دایی با باشگاه سورینت( راه‌آهن ) و با توجه به درخواست مکرر جناب آقای رویانیان مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس و درخواست طرفداران باشگاه پرسپولیس و با در نظر گرفتن این که باشگاههای فوتبال ایران همه عضو یک خانواده متحد به نام ایران می باشند و این که باشگاه راه آهن در این مدت زمان قرارداد بازیکنان و تیم خود را برای فصل آینده آماده کرده بود و فسخ این قرارداد چالش جدیدی برای آن باشگاه ایجاد می نماید و لذا باشگاه‌های فوتبال ایران هم باید به سمت حرفه‌ای حرکت کنند ، اعلام فسخ قرارداد مذکور با شرایط ذیل اجرا و قطعی اعلام می گردد:

1-      دریافت مبلغ 100 میلیون تومان از آقای علی دایی بابت درخواست فسخ اجرای قرارداد و هزینه این مبلغ در خیریه کودکان سرطانی

2-      دریافت قرارداد امتیاز درج نام شرکت سورینت در پشت لباس بازیکنان پرسپولیس برای یک فصل باجناب آقای رویانیان مدیر عامل محترم باشگاه پرسپولیس.

خواهشمند است نسبت به اجرای این مصوبه اقدام فرمایید.

با تشکر
بابک زنجانی
مدیر عامل و رئیس هیات مدیره

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 216
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 526
  • بازدید سال : 9,026
  • بازدید کلی : 153,020
  • روزنامه داخلی
    روزنامه خارجی