loading...
pesnews|پرسپولیس نیوز
آخرین ارسال های انجمن
saman بازدید : 68 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (2)


پس از جمع‌بندی‌های اعضای هیئت مدیره و کمیته فنی باشگاه پرسپولیس محمد مایلی‌کهن و حمید درخشان به عنوان دو گزینه اصلی سرمربیگری پرسپولیس انتخاب شدند.


 

 

همچنین افشین پیروانی نیز در بین این گزینه‌ها به عنوان نفر سوم قرار گرفت و قرار شد دو تن از اعضای هیئت مدیره با این گزینه‌ها مجدداً وارد مذاکره شوند. اما با توجه به شرایط گزینه‌ها مقرر شد که فعلاً به کرانچار که تنها گزینه خارجی پرسپولیس است جواب منفی داده نشود و او نیز همچنان جزو گزینه‌ها بماند.

قرار است تا سه روز آینده جلسات متوالی انجام و پس از ارائه گزارش به هیئت مدیره تصمیم نهایی گرفته شود. اما شانس مایلی‌کهن و درخشان بیشتر از دو تن دیگر است.

 

saman بازدید : 77 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

کاپيتان اسبق تيم ملي و اسطوره باشگاه پرسپوليس از حضورش در کنار تيم ملي نوجوانان گفت: فوتبال حرفه‌اي‌ام را زير نظر دوستي مهر شروع کردم و خوشحالم مربيگري‌ام را هم در کنار او آغاز مي‌کنم و اميدوارم سفير خوبي براي فوتبال پايه در AFC باشم.


مهدي مهدوي‌کيا درباره حضورش کنار تيم ملي فوتبال نوجوانان در امارات، اظهار کرد: خوشحالم که در کنار تيم بودم و همراه با اين بازيکنان تمرين مي‌کردم. من پيش از اين گفته بودم هر وقت فوتبالم تمام شود، کار مربيگري را در حوزه آموزش و انجام آن دنبال خواهم کرد. الان هم از حضور در کنار تيم علي دوستي مهر، به نوعي مربيگري را شروع کرده‌ام.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: ياد گرفتن بسياري از مسائل در کنار اين مربي برايم اهميت زيادي دارد. من فوتبال حرفه‌اي‌ام را زير نظر دوستي مهر شروع کردم. او بيش از 20 سال تجربه دارد و الان مشتاقانه مي‌خواهم از تجربيات او در کنار تيمش استفاده کنم. بازي کردن با مربي بودن فرق مي‌کند و پيشرفت در اين دو مقوله هم متفاوت است. در مربيگري قطعا بايد از رده پايين پله پله کار را شروع کرد و بالا آمد. واقعا خوشحالم بلافاصله بعد از تمام کردن فوتبالم در بازيگري آمده‌ام و به همراه تيم ملي نوجوانان هستم. برنامه‌ام اين است که در اردوهاي مختلف از جمله جام جهاني هم کنار اين تيم باشم.

مهدوي‌کيا در پاسخ به اين سوال که تاثير حضورتان در کنار بازيکنان نوجوان را چگونه ديديد؟ اظهار کرد: به هر حال اين بازيکنان نوجوان هستند و شرايط روحي خاص خودشان را دارند. کار کردن با اين بازيکنان لذت بخش است و آنها انگيزه زيادي در پيشرفت دارند. اردوي امارات طولاني نبود و من فرصت کمي براي حضور کنار اين بازيکنان داشتم. ان‌شاءالله در اردوهاي بعدي سعي مي‌کنم بيشتر در خدمتشان باشم تا به سهم خودم سعي کنم از نظر انگيزشي شاهد آماده‌تر شدن اين تيم باشم.

کاپيتان اسبق تيم ملي در پاسخ به اين سوال که تيم نوجوانان را در دو بازي تدارکاتي که انجام داد چگونه ديديد؟ گفت: آنها تيم خوبي هستند، اما احتياج به بازي‌هاي تدارکاتي بسيار بيشتري دارند. تنها چند ماه تا جام جهاني باقي مانده و اين تيم بايد در بازي‌هاي تدارکاتي بيشتري شرکت کنند. رقابت با تيم‌هاي اروپايي، آفريقايي و آمريکاي جنوبي در جام جهاني بسيار دشوار است. اين کشورها با تيم‌هاي فوق‌العاده‌ آماده، با تجربه و قدرتمندي پا به اين مسابقات مي‌گذراند و اگر تيم ملي ما از نظر افزايش تجربه که فقط با بازي‌هاي تدارکاتي بيشتر به دست مي‌آيد آماده نباشد، نمي‌توانيم از آنها انتظاري داشته باشيم. اميدوارم فدراسيون به اين تيم بيش از پيش اهميت دهد و مسابقات تدارکاتي بيشتري برايشان فراهم کنند.

مهدوي‌کيا درباره انتخابش به عنوان اولين سفير ايراني فوتبال پايه در آسيا گفت: خوشحالم بلافاصله بعد از پايان دوران بازيگري‌ام اين عنوان را به من دادند. من هميشه به فوتبال پايه علاقمند بودم و هستم و معتقدم که يک بازيکن براي موفقيت بايد از پايه رشد کند و بالا بيايد. خوشحالم به عنوان يک ايراني مي‌توانم ساختار فوتبال آسيا را در کشورهاي مختلف ببينم و تا حتي الامکان به رشد فوتبال پايه در اين قاره کمک کنم. من از تمام تجربياتي که در اروپا داشته‌ام استفاده خواهم کرد و اميدوارم تجربه ارزشمند فوتبال اروپا در رده پايه هم در ساختار فوتبال پايه آسيا پياده شود. اميدوارم AFC با حرکتي که شروع کرده در سال‌هاي آينده بتواند مسبب پيشرفت فوتبال در اين رده شود.

کاپيتان پيشين تيم پرسپوليس همچنين در واکنش به اقدام جواد نکونام در مراسم جشن قهرماني استقلال که تصوير او را بر روي لباسش داشت و در آنجا از مهدوي‌کيا به عنوان يک اسطوره فراموش نشدني فوتبال ايران يادکرد، به ايسنا گفت: من از جواد نکونام تشکر کردم. جواد دوست خوب من است و به خاطر حرکتي که او انجام داد از او ممنونم. از استقلالي‌ها هم به خاطر محبتي که به من داشتند تشکر مي‌کنم و اميدوارم نکونام و تيمش و همچنين تيم ملي در آينده نتايج‌ خوبي بگيرد. من يک زماني فوتبالم را شروع کردم و پس از 20 سال‌ بازي کردن آن را تمام کردم. حالا از مردم به خاطر حمايت هايي که در اين دوران از من داشتند و محبت‌هايي که ابراز مي‌کردند تشکر مي‌کنم و اميدوارم همه آنها از عملکردم در اين سال‌ها راضي باشند.

مهدوي‌کيا که همراه تيم ملي نوجوانان در امارات به سر مي‌برد همراه اين تيم به ايران بر نمي‌گردد و قرار است از دوبي راهي مالزي شده تا عنواني که AFC به او داده را طي مراسمي دريافت کند.

 

 

saman بازدید : 79 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (7)

 

مسئولان باشگاه پرسپوليس با علي دايي نيز به عنون يک گزينه ديگر وارد مذاکره شدند.


 

به گزارش فارس، در حاشيه 2 جلسه کميته فني پرسپوليس بيشتر اعضا به بازگشت علي دايي به پرسپوليس راي داده بودند، از همين رو محمد رويانيان از طريق مسئولان باشگاه راه آهن، در خصوص دايي و پيوستن او به پرسپوليس مذاکراتي را داشت اگر چه اين مذاکرات چندان جدي نبود، چرا که دايي با راه‌آهن قرارداد امضا کرده بود. علي‌رغم اينکه در حال حاضر دايي با راه‌آهن قرارداد دارد اما باز هم به نظر مي‌رسد به گزينه‌هايي مانند افشين پيرواني و حميد درخشان، علي دايي هم به ليست نهايي اضافه شده و مسئولان باشگاه نيز در تلاش هستند تا با او و يا نمايندگان باشگاه براي فصل آينده به توافقاتي برسند.

saman بازدید : 80 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

يحيي گل محمدي در نامه‌اي به محمد رويانيان استعفاي خود را به پرسپوليس اعلام کرد.

 

در پي برگزاري جلسه کميته فني پرسپوليس که شب گذشته در باشگاه پرسپوليس برگزار شد يحيي گل محمدي پس از انتقادهاي برخي از اعضا بامداد امروز استعفاي رسمي خود را از باشگاه پرسپوليس اعلام کرد.

به گزارش فارس، گل محمدي استعفا نامه خود را تهيه و امروز به رويانيان خواهد داد.

گل محمدي در 21 بازي که هدايت پرسپوليس را بر عهده داشت دو باخت مقابل راه‌آهن در چارچوب ليگ برتر و فينال جام حذفي مقابل سپاهان داشت.

متن استعفاي گل‌محمدي به شرح زير است:

به نام خداوند بزرگ

بدين وسيله استعفاي خود را از سمت سرمربيگري پرسپوليس اعلام مي‌دارم.

وي خطاب به رويانيان در نامه خود گفت: من مي‌بايست از زحمات مديرعامل باشگاه پرسپوليس که از من حمايت کرد تشکري ويژه داشته باشم براي من که در پرسپوليس توپ زده‌ام و افتخار سرمربيگري اين تيم را در آن شرايط خاص داشته‌ام، جاي بسي خوشحالي است که مديرعاملي قدرتمند، با درايت و سخت کوشي به نام رويانيان را در اين تيم مي‌بينم. آقاي رويانيان از شما تشکر مي‌کنم که به بنده اطمينان کرديد و من را به عنوان سرمربي پرسپوليس انتخاب کرديد. اميدوارم هميشه موفق و مؤيد در عرصه‌هاي مختلف باشيم.

از طرفي ديگر خداي بزرگ را شاکرم که به من اين توفيق بزرگ را داد که پس از دوران فوتبالي‌ام در روي نيمکت پرسپوليس نيز بنشينم. من در اين شرايط حساس و سرنوشت‌ساز دوست ندارم باعث عاملي باشم که اتلاف وقت شود و پرسپوليس فرصت‌هاي لازم را براي انتخاب سرمربي و بازيکن فصل بعد خود از دست بدهد براي من موفقيت پرسپوليس از همه چيز مهم‌تر است.

همچنين تجربه ثابت کرده که اين اتلاف وقت ضربات زيادي را به پرسپوليس وارد مي‌کند و من هم هرگز دوست ندارم مشکلاتي براي تيم محبوبم بوجود بيايد. جا دارد از کميته محترم فني، اعضاي هيئت مديره محترم، تمام عزيزان در باشگاه پرسپوليس، اعضاي کادر فني که هميشه يار و ياور من بوده‌اند، کادر پزشکي، تدارکات تيم و کليه افرادي که براي پرسپوليس در زمان حضورم در اين تيم با تمام توان زحمت کشيده‌اند، تشکري ويژه داشته باشم. مخصوصا از هواداراني که من را حمايت کردند تا بتوانم پرسپوليس را به فينال جام حذفي برسانم. البته همين جا از تمام پيشکسوتاني که بدون چشم‌داشتي از فرزند کوچک خود در اين مدت فقط به خاطر پيراهن بزرگ پرسپوليس حمايت کردند، تشکر مي‌کنم و اميدوارم توانسته باشم با توجه به شرايطي که پرسپوليس بعد از نيم‌فصل داشت در اين چند ماه جايگاه تيم محبوبم را بهبود بخشيده باشم.

در پايان حيف است که در اين نامه‌ام درباره هواداران کمتر بگويم، هواداران پرشور و بي‌نظير پرسپوليس که با ديدن آنها در تمرينات و استاديوم‌ها قوت قلبي مي‌گرفتم و همه جا آنها را کنار خودم حس مي‌کردم، هيچوقت لطف‌شان از قلبم بيرون نمي‌رود. بدون شک اين چند ماه مثل دوران فوتباليم‌ در پرسپوليس براي من جزو بهترين زمان‌ها بود. البته دوران سخت زندگي‌ام هم بود. اما من باور کنيد خداي بزرگ مي‌داند در حد توانم هر کاري که از دستم بر مي‌آمد براي تيم محبوبم انجام دادم تا دل هوادارانم را شاد کنم. قضاوت را به تک تک هواداران مي‌سپارم اما آنهايي که از من ناراحت هستند اين را بدانند که من هميشه سعي کردم که پرسپوليس موفق باشد و براي همين شايد تصميماتي گرفته باشم که آنها را ناراحت کرده باشم به همين دليل همين جا يعني در استعفانامه‌ام از کليه عزيزاني که دلشان از من آزرده است، حلاليت مي‌طلبم و اميدوارم اين دوست کوچک خود را حلال کنند اگر من تصميمي گرفتم خداي خودم مي‌داند فقط و فقط بخاطر سربلندي و موفقيت باشگاه پرسپوليس بود و اين را بدانيد علي‌رغم استعفانامه‌ام هميشه آرزو مي‌کنم که پرسپوليس سربلند، موفق، قهرمان در مسابقات مختلف باشد.

18/2/92

يحيي گل‌محمدي

 

saman بازدید : 89 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

سرمربی پرسپولیس می‌گوید استعفا نمی‌دهد.

حیی گل‌محمدی درباره انتقادهای زیادی که در ساعات گذشته به او و تصمیم‌هایش در دیدار نهایی جام حذفی وارد شده گفت:

«اگر امشب در برنامه ۹۰ به من زمان داده شود، درباره بازی با سپاهان و حرف و حدیث‌هایی که پس از این باخت مطرح شد صحبت خواهم کرد.»
وی در پاسخ به این سوال که آیا صحبت های امشبش در ۹۰ ممکن است درباره استعفا باشد گفت: «درباره استعفا حرفی نمی‌زنم.»
گل‌محمدی درباره تعویض انصاری‌فرد هم گفت: «باید بگویم که انصاری فرد سرماخورده بود و بین دو نیمه به من گفت که با توجه به بیماری که داشتم بدنم ضعیف شده و فکر نمی‌کنم بتوانم در نیمه دوم بازی کنم. لازم دانستم که درباره این موضوع توضیح دهم.»
گل‌محمدی همچنین درباره خداحافظی ناگهانی علی کریمی از فوتبال گفت: «من هم خبر نداشتم. کریمی بر اساس نظر شخصی ‌اش چنین تصمیمی گرفته است و علت آن را نمی‌دانم. البته شاید عصبانی بوده و چیزی گفته است اما همان طوری که گفتم من اطلاعی از این موضوع نداشتم.»

 

saman بازدید : 79 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

هافبک پرسپولیس می‌گوید اگر رویانیان از این تیم برود، او هم از جمع سرخ‌پوشان جدا خواهد شد و به پیشنهاد اروپایی‌اش فکر می‌کند.

ضا حقیقی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در فینال جام حذفی اظهار کرد:

من متاسفم که آخر بازی این گونه شد. فقط می‌توانم از هواداران عذرخواهی کنم. حرفی برای گفتن نداریم. ما در طول بازی از سپاهان برتر بودیم و دو بار هم از این تیم پیش افتادیم اما نتوانستیم برتری خود را حفظ کنیم. فقط می‌توانم به هواداران بگویم ببخشید، ببخشید، ببخشید.

 

وی ادامه داد: سپاهان در طول بازی برتری نداشت. آن‌ها روی دو اتفاق گل زدند. اگر ضربه سر محسن بنگر گل شده بود الان قهرمان بودیم. ضربات پنالتی هم که همیشه بر پایه شانس بوده است.

 

حقیقی درباره پنالتی که از دست داد گفت: این اتفاق ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد و متاسفانه دیشب هم بدشانسی گریبانگیر من شد. خیلی ناراحتم. خودم هنوز شوکه‌ام. می‌خواستم طوری پنالتی را بزنم که گردان حتی اگر جهت توپ را تشخیص داد نتواند آن را بگیرد. شاید باید توپ را فنی می‌زدم.

 

هافبک پرسپولیس گفت: ما قهرمانی را از دست دادیم اما زندگی تمام نشده است. باید از نو شروع کنیم. وقت زیادی برای فصل بعد داریم. باید از ابتدای فصل مدعی قهرمانی باشیم. امسال فصل خوبی را سپری نکردیم اما فکر کردن زیاد به آن هم ما را عقب می‌اندازد. من به سپاهانی‌ها تبریک می‌گویم اما آن‌ها حداقل در این بازی برتری لازم برای قهرمان شدن را نداشتند.

 

حقیقی با اشاره به انتقادهایی که از رویانیان می‌شود گفت: نمی‌دانم که باخت دیشب ما به رویانیان چه ربطی دارد. مگر رویانیان باید چه کاری می‌کرد؟ اگر انتقادی هست باید به بازیکنان باشد نه به مدیرعامل باشگاه. او هر کاری که از دستش برمی‌آمد برای پرسپولیس انجام داد. افرادی که امروز از رویانیان انتقاد می‌کنند، دیروز کجا بودند؟ تا دیدند پرسپولیس شکست خورده شمشیرهایشان را از رو کشیدند. این دلسوزی نیست بلکه دشمنی است. ما قبلا مدیریت افراد منتقد را هم دیده‌ایم.

 

وی افزود: من با صراحت می‌گویم که اگر رویانیان از پرسپولیس برود با وجود احترامی که برای هواداران قائل هستم، من هم می‌روم. مدت‌هاست که پیشنهاد دارم اما حرفی از ان نمی‌زنم. خود رویانیان هم از این موضوع آگاه است. حتی زمانی که به پرسپولیس آمدم این پیشنهاد را داشتم اما علنی نکردم. یک تیم اروپایی است که اگر رویانیان نماند، این پیشنهاد را جدی می‌گیرم و می‌روم.

 

هافبک پرسپولیس درباره انتقادها از گل‌محمدی هم گفت: انتقاد از گل‌محمدی مثل شوخی می‌ماند. او در ۲۲ بازی فقط یک بار باخته است. متاسفانه برد هزار پدر و مادر دارد اما باخت بی‌پدر و مادر است.



تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 216
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 522
  • بازدید سال : 9,022
  • بازدید کلی : 153,016
  • روزنامه داخلی
    روزنامه خارجی