loading...
pesnews|پرسپولیس نیوز
آخرین ارسال های انجمن
saman بازدید : 72 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : مهدی مهدوی کیا که به دعوت باشگاه دورتموند از نزدیک دیدار نهایی لیگ قهرمانان را تماشا کرده بود، بایرن مونیخ را تیم برتر میدان دانست.


کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس که از ورزشگاه ومبلی شاهد دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود، پس از قهرمانی بایرن مونیخ اظهار کرد: بایرن تیم برتر نیمه دوم بود و به حق برنده شد.

وی افزود: فینال زیبایی بود و از نزدیک نکات قابل توجهی داشت. از نظر برگزاری مسابقه و نظم و رفتار تماشاگران ایده ال بود. فرانک ریبری بعد از برد خودش را میان طرفداران بایرن در ردیف ما انداخت و اینگونه خوشحالی کرد.

مهدوی کیا ادامه داد:رفتار طرفداران دورتموند بعد از باخت و حمایتشان از تیم نقطه عطف این فینال بود. به امید داشتن چنین ورزشگاهی در ایران عزیزم و لذت بردن از فوتبال.

 

saman بازدید : 105 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : کاپیتان سابق پرسپولیس جهت تماشای فینال امشب لیگ قهرمانان اروپا وارد لندن شد:

مهدی مهدوی کیا امروز به لندن رفت تا تماشاگر فینال لیگ قهرمانان بین بایرن مونیخ و دورتموند باشد.

کاپیتان سابق پرسپولیس پس از این دیدار راهی آلمان می شود تا در دیدار خداحافظی میشائیل بالاک بین تیم یاران وی و منتخب ستارگان دنیا به میدان برود.

وی در آلمان با هامبورگ برای انجام بازی تدارکاتی با تیم ملی نوجوانان و همچنین حضور خود در کادر فنی تیم های پایه مذاکره خواهد کرد.

مهدوی کیا در دوره مربیگری B بوندس لیگا نیز شرکت خواهد کرد.

 

 

saman بازدید : 74 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خطاب به علی كریمی، گفت: تیم ملی خانه شماست و هر زمانی كه توانستی به جمع ما برگرد.



 «علی كریمی» با وجود خداحافظی از فوتبال ملی و باشگاهی امروز (شنبه) در كمپ تیم های ملی حاضر شد و نظاره گر تلاش بازیكنان این تیم بود.
كارلوس كی روش پیش از آغاز این تمرین برای دقایقی با علی كریمی گفت وگو كرد و به او تاكید كرد كه دوست دارد از توانای هایش در تیم ملی استفاده كند.
كی روش گفت: اینجا خانه شماست و هر زمانی توانستی برگرد چراكه كادر فنی و بازیكنان تیم ملی همواره به فكر بازیكن بزرگی چون علی كریمی هستند.
كریمی نیز در پاسخ به كی روش برای تیم ملی فوتبال ایران در دیدارهای باقی مانده مرحله مقدماتی جام جهانی آرزوی موفقیت كرد.

همچنین پس از گذشت 30 دقیقه از تمرین علی کفاشیان در محل تمرین تیم ملی حضور یافت و ضمن گفتگو با رسانه‌ها، با کادرفنی و بازیکنان تیم ملی دیدار و گفتگو کرد.

در ادامه این تمرین هم علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال علی کریمی را به سمت دیگر زمین تمرین برد و برای دقایقی با این بازیکن صحبت کرد.


مسابقه تیم های ملی فوتبال ایران و قطر در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۱۴ خردادماه در دوحه برگزار می شود.

saman بازدید : 70 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : میلاد غریبی با عقد قرارداد داخلی به مدت دو سال به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.


مسئولان باشگاه پرسپولیس برای کامل کردن تیم خود با نظر علی دایی بعد از ظهر امروز جلسه‌ای دو ساعته را با میلاد غریبی مهاجم سابق سایپا برگزار کردند که در نهایت این بازیکن با عقد قرارداد داخلی دو ساله رسماً به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

غریبی ظرف چند روز آینده قرارداد خود را در هیئت فوتبال استان تهران ثبت خواهد کرد.



امروز همچنین کریم انصاری‌فرد هم با پرسپولیسی‌ها به توافق اولیه رسید. پیش از این نیز محمد نوری برای ادامه حضور در این تیم با مسئولان پرسپولیس به توافق اولیه دست یافته بود.

saman بازدید : 81 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : جمعی از پیشکسوتان فوتبال در آخرین تمرین تیم ملی در ایران حاضر شدند.



 تمرین تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز از ساعت 18:30 در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده است. در تمرین امروز پیشکسوتان فوتبال برای حمایت از ملی‌پوشان ایران در محل تمرین حاضر شده‌اند تا با گفت‌وگو شرایط روحی آنها را برای حضور هر چه قدرتمندتر در مسابقات انتخابی جام جهانی آماده کنند.

مجید جلالی، کریم باقری، افشین پیروانی، علی چینی، فرامرز ظلی، مهدی محمدنبی، حمید استیلی، علی کریمی، منصور رشیدی، مجید نامجو مطلق، محمد مایلی‌کهن، بهنام ابوالقاسم‌پور، حجت‌الاسلام مالک و جمعی از همیاران هوادار از جمله افرادی هستند که در کمپ تیم‌های ملی حاضر شده‌اند تا ملی‌پوشان را برای سفر به امارات و قطر بدرقه کنند.

علی کریمی با حضور در کپم تیم‌های ملی به سمت بازیکنان رفت و با تک‌ تک آنها روبوسی کرد. کی‌‌روش با نامجو مطلق با هم برای لحظاتی صحبت کردند. سرمربی تیم ملی به گرمی از کریمی استقبال کرد. پس از حضور کریمی تمرین برای لحظاتی متوقف شد. او حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد. کریمی با تیموریان هم به گرمی خوش و بش کرد.

در مراسم بدرقه شیرینی و شربت پخش شد و سرودهای حماسی نیز پخش شد.

 

 بازیکنان تیم ملی پیش از آغاز تمرین پیراهنی سفیدرنگ که تصویر اشکان دژآگه روی آن نقش بسته و رویش نوشته شده بود، اشکان به یاد تو هستیم، عکس یادگاری انداختند. بعد از آن پیشکسوتان وارد زمین شدند و با بازیکنان و کی‌روش دست دادند. از مهم‌ترین چهره‌هایی که در این مراسم حضور داشتند، می‌توان به علی کریمی، محمد مایلی‌کهن، حمید استیلی، مجید نامجومطلق، فرامرز ظلی، بهنام ابوالقاسم‌پور، کریم باقری، افشین پیروانی، مجید جلالی و کریم بوستانی اشاره کرد.

این آخرین تمرین تیم ملی است که پیش از بازی مقابل قطر در ایران برگزار می‌شود. ملی‌پوشان فردا عازم امارات خواهند شد تا اردویی را در این شهر برگزار کنند و پس از آن نیز به قطر سفر می‌کنند.


تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 14 خرداد ماه به مصاف قطر می‌رود.

 

saman بازدید : 104 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : سرمربی پرسپولیس قصد جذب مهاجم جوان راه‌آهن را دارد.



 امید عالیشاه یکی از ستاره های تیم راه آهن در فصل گذشته بود و علی دایی نیز اعتقاد ویژه ای به وی دارد.

پیش بینی می شد که دایی پس از حضور در پرسپولیس به دنبال جذب این بازیکن باشد و همین اتفاق نیر رخ داده است.

مشکلی که وجود دارد این است که پرسپولیسی ها گمان می کردند عالیشاه بازیکن آزاد است اما مسئولان راه آهن تاکید کرده اند که این بازیکن همچنان قرارداد دارد.

عالیشاه 22 ساله سابقه بازی در تیم های نساجی مازندران و نفت تهران را نیز دارد و در جام جهانی نوجوانان نیز بازی کرده است.

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 216
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 457
  • بازدید سال : 8,957
  • بازدید کلی : 152,951
  • روزنامه داخلی
    روزنامه خارجی