loading...
pesnews|پرسپولیس نیوز
آخرین ارسال های انجمن
saman بازدید : 73 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : فدراسیون پزشکی ورزشی به منظور توسعه و بهبود شرایط کمی و کیفی فعالیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و پزشکی با مرکز جامع علمی کاربردی پرسپولیس، تفاهم‌نامه همکاری با این مرکز امضا کرد.

تفاهم‌نامه همکاری میان فدراسیون پزشکی- ورزشی و مرکز جامع علمی کاربردی واحد پرسپولیس امروز سه شنبه در محل این فدراسیون امضا شد. این تفاهم نامه میان لطفعلی پورکاظمی، رئیس فدراسیون پزشکی- ورزشی با داریوش سودی رئیس مرکز علمی کاربردی واحد پرسپولیس به امضا رسید.

بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده مهیا شدن شرایط لازم به منظور برگزاری همایش، سمینار و کنفرانس‌های مشترک علمی، پژوهشی و آموزشی، کارگاه‌های آموزشی و عمومی، دوره‌های آموزشی، علمی و تخصصی کوتاه‌مدت و بلندمدت مشترک همراه با صدور گواهینامه مشترک فی‌مابین فدراسیون پزشکی ورزشی و دانشگاه علمی کاربردی واحد پرسپولیس یکی از فعالیت‌های مشترک میان طرفین است.

همچنین برگزاری نشست‌های علمی تحلیلی و تخصصی سالیانه میان مسئولان مرکز علمی کاربردی واحد پرسپولیس و فدراسیون پزشکی ورزشی با هدف بررسی و تبادل نظر علمی و کارشناسانه پیرامون مسائل و مشکلات موجود، چشم اندازها، راهکارها و ارتقاء توانمندی‌های مدیران و کارشناسان همراه با همکاری در جهت اعزام به خارج از کشور متخصصان و نیروهای انسانی کارآمد برای سفرهای مطالعاتی علمی و تحقیقاتی، شرکت در دوره‌ها و کنفرانس‌های علمی به خارج از کشور و همچنین همکاری در جهت چاپ و نشر کتاب‌های تخصصی و عمومی در راستای اهداف و سیاست‌های کلی فدراسیون پزشکی ورزشی و دانشگاه علمی کاربردی واحد پرسپولیس و نیز همکاری جهت چاپ و نشر مجله تخصصیبا درجه علمی پژوهشی  همراه  از دیگر فعالیت‌های مشترک بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده است.

پذیرش و ثبت‌نام از ورزشکاران و کارمندان واجد شرایط علاقه‌مند به تحصیلات دانشگاهی و آکادمیک معرفی شده از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی و ارائه مدرک پایان دوره معتبر و تایید شده وزارت علوم به دانشجویانی که مراحل آموزش مرکز را با موفقیت طی می‌کنند از تعهدات مرکز علمی کاربردی واحد پرسپولیس در این تفاهم نامه است.

فدراسیون پزشکی ورزشی هم برای ارائه مجوز استفاده از لگوی فدراسیون پزشکی- ورزشی در مسائل علمی و پروژه‎های تحقیقاتی مشترک، همکاری لازم در جهت اعزام متخصصان و نیروهای کارآمد برای حضور در دوره‎های آموزشی خارج از کشور و استفاده از مرکز پزشکی- ورزشی جهت برگزاری کلاس‌های علمی و کارگاه‌های آموزشی متعهد شده است.

saman بازدید : 98 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : رضا شاهرودی می‌گوید علی دایی گزینه مناسبی برای پرسپولیس است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره‌ی انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی این تیم اظهار کرد: اگر این انتخاب قطعی باشد و راه آهنی‌ها هم موافقت خود را اعلام کنند من به دایی تبریک می‌گویم. او کار سختی در پرسپولیس دارد. با توجه به این‌که پرسپولیس در یکی، دو سال اخیر نتایج خوبی نگرفته، هواداران در این فصل حتما یک جام می‌خواهند. متاسفانه پرسپولیس دو سال پیش در نیمه دوم جدول قرار گرفت و امیدوارم که امسال هواداران شاهد این اتفاقات نباشند.

 

وی ادامه داد: متاسفانه ما همیشه برای انتخاب سرمربی دیر عمل می‌کنیم. باید از نیم‌فصل سال گذشته سرمربی بعدی را انتخاب می‌کردیم. البته گل‌محمدی هم نتایج بدی نگرفت، هرچند اگر در جام حذفی قهرمان می‌شد او را نگه می‌داشتند. نباید امسال هم وقت را از دست می‌دادیم. سال گذشته هم ژوزه دیر اضافه شد و پرسپولیس فصل بدنسازی را از دست داد و خودش هم بازیکنان را انتخاب نکرد.

 

شاهرودی با بیان این‌که پرسپولیس باید هرچه زودتر به فاز بازیکن گرفتن وارد شود، گفت: امیدوارم وضعیت سرمربی‌گری دایی طی همین روزها مشخص شود و پرسپولیس مثل فصل گذشته زمان مهم پیش از فصل را از دست ندهد.

 

بازیکن دهه 70 پرسپولیس در ادامه درباره‌ی ناراحتی بعضی از پیشکسوتان این باشگاه در روند انتخاب سرمربی و این‌که بعضی از اعضای کمیته فنی گفته بودند دیگر در جلسات این کمیته شرکت نمی‌کنند، گفت: من به این پیشکسوتان احترام می‌گذارم. آنها هم باید نظر خود را بگویند اما اگر قرار بر نظر دادن باشد باید با همفکری کردن بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد. سایر گزینه‌های سرمربی‌گری برای من محترمند اما به نظر من دایی گزینه‌ی خوبی است. در این میان رویانیان است که باید نظر آخر را بدهد. به هر حال این نظرات همیشه جزو حاشیه‌های پرسپولیس بوده است و باید با آنها کنار آمد.

 

شاهرودی درباره‌ی کدورت‌هایی که پیش از این میان دایی و رویانیان وجود داشت و احتمال به مشکل برخوردن این دو نفر در طول فصل اظهار کرد: در فوتبال این اتفاقات زیاد رخ می‌دهد و درگیری لفظی بین دو نفر چندان غیرطبیعی نیست. کدورت‌هایی وجود داشته که مثل این‌که آشتی کرده‌اند.

 

وی هم‌چنین درباره‌ی خداحافظی علی کریمی از فوتبال گفت: به نظر من کریمی عقلانی کار کرد. درست در اوج کنار رفت و با این کارش همیشه محبوب می‌ماند. به نظر من اگر جامعه‌ی فوتبال به بازگشت او اصرار کرد هم نباید برگردد. کریمی به افتخاراتش رسیده است و باید جای خود را به یک جوان‌تر بدهد.

saman بازدید : 92 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : محمد رویانیان از توافق نهایی با زنجانی و پیوستن قطعی علی دایی به پرسپولیس خبر داد.

محمد رویانیان اظهارداشت: خوشبختانه با باشگاه راه‌آهن و بابک زنجانی به توافق رسیدیم و پس علی دایی با خیالراحت تقدیم به هواداران پرشور پرسپولیس.

وی افزود: جا دارد از آقای زنجانی تشکر داشته باشیم که نگاه مثبتی به این موضوع داشت.

مدیرعامل پرسپولیس درخصوص انتشار مصاحبه‌ای از علی دایی مبنی بر ادامه حضورش در باشگاه راه‌آهن گفت: این یک دروغ است و دایی اصلاً مصاحبه‌ای نکرده است، چون در ایران نیست. نمی‌دانم چرا دست به این کارها زدند اما علی دایی پرسپولیسی شده و من رسما این خبر را اعلام می‌کنم.

saman بازدید : 95 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : باشگاه راه‌آهن(سورینت) در حال بررسی درخواست سرمربی این تیم برای فسخ قرارداد منعقد شده بین طرفین است.

آقای علی دایی سرمربی این تیم صبح روز سه‌شنبه 31 اردیبهشت ماه درخواست رسمی خود را برای جدایی از این باشگاه به مدیریت باشگاه ارسال کرد که این درخواست در حال بررسی در هیئت مدیره باشگاه راه آهن(سورینت) است. با توجه به اینکه از یک‌سو احساسات و علایق هواداران میلیونی و پرشور باشگاه پرسپولیس و از سوی دیگر، احترام ویژه به سرمربی و همکاران محترم، در مجموعه سورینت از جمله باشگاه فوتبال آن، یک اصل تلقی می شود، باشگاه راه‌آهن(سورینت) این درخواست را با دید مثبت مورد بررسی قرار خواهد داد.
بدون تردید علاقه قلبی باشگاه راه‌آهن(سورینت) حفظ آقای دایی و اجرای برنامه‌های بلند مدتی است که مدنظر دارد، اما تلاش می شود، در این تصمیم‌گیری احساسات و عواطف صادقانه هواداران پرشور پرسپولیس نیز لحاظ شود تا در نهایت، فوتبال ملی نیز از نتیجه آن منتفع گردد.

saman بازدید : 89 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اعلام حمایت از علی دایی گفت: اگر دایی بخواهد دوباره به پرسپولیس برمی‌گردم.

محمود خوردبین درخصوص انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه چیزی که من گفتم شد. تنها کسی که همیشه از دایی حمایت کرد من بودم. من همیشه می‌گفتم دایی باید سرمربی پرسپولیس باشد که در نهایت همین طور شد.

وی در مورد اینکه آیا دایی می‌تواند با پرسپولیس به قهرمانی لیگ دست پیدا کند، اظهار داشت: من بسیار امیدوارم که این اتفاق رخ دهد و به نظرم دایی می‌تواند این کار را انجام دهد. با این پتانسیلی که دایی دارد، قطعا می‌تواند با پرسپولیس قهرمان لیگ شود.

سرپرست پیشین پرسپولیس درباره حمایت پیشکسوتان این باشگاه از دایی گفت: حالا که دایی انتخاب شده همه حمایتش می‌کنند اما قبل از این هیچ نفری از دایی حمایت نمی‌کرد و اسمش را نمی‌آورد. بازهم می‌گویم در این مدت تنها شخصی که تحت هر شرایطی از دایی حمایت کرد، من بودم.

خوردبین در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است با بازگشت دایی دوباره سرپرست پرسپولیس شود؟، تاکید کرد: اگر دایی بخواهد دوباره به پرسپولیس برمی‌گردم.

saman بازدید : 105 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه سپاهان گفت:اگر رویانیان درباره باشگاه سپاهان صحبت کرده، باشگاه درباره این اظهارات صحبت می‌کند.

روز گذشته محمد رویانیان در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس مدعی شد تیمی در لیگ برتر برای جذب سه بازیکن و یک مربی در حال هزینه کردن 8 میلیارد تومان است. مدیرعامل پرسپولیس همچنین با اشاره به فینال جام حذفی گفت که «ما جام را از دست دادیم، باختیم اما بد نیست که بگوئیم این تیم چگونه هزینه می‌کند.»

رسول خوروش سرپرست  تیم سپاهان درباره این موضوع گفت: نمی‌دانم رویانیان چه صحبت‌هایی انجام داده و نمی‌خواهم هم بدانم چه چیزی گفته است.

وی افزود: اگر رویانیان درباره باشگاه سپاهان صحبت کرده و منظورش با سپاهان است، باشگاه درباره این اظهارات صحبت می‌کند.

سرپرست سپاهان درباره شایعه پیشنهاد سپاهان به سید جلال حسینی و مهرداد پولادی اظهار داشت: هیچ صحبتی درباره نقل‌وانتقالات نه انجام می‌دهیم و هیچ اظهار نظری درباره شایعات نخواهیم کرد. هر بازیکنی که جذب کنیم از طریق سایت باشگاه به اطلاع عموم می‌رسانیم.

خوروش درباره پیشنهاد میلیاردی سپاهان به قاسم دهنوی هافبک تراکتورسازی تبریز بار دیگر این مسئله را به باشگاه ربط داد و عنوان کرد: این مسائلی که مطرح شده مربوط به باشگاه سپاهان است. از ما خواسته شده درباره این مسائل صحبت نکنیم چون خط مشی باشگاه است و باشگاه جواب اظهارات رویانیان را خواهد داد.

وی درباره بازگشت زلاتکو کرانچار به ایران گفت: کرانچار 17 خرداد همزمان با آغاز تمرینات سپاهان به ایران می‌آید. به احتمال زیاد از 29 خرداد  تا 10 تیرماه اردویی را در کشور ترکیه برپا خواهیم کرد.

سرپرست سپاهان در خصوص مذاکرات باشگاه سپاهان با بازیکنان مدنظر خود و همچنین بازیکنانی که در لیست فروش سپاهان قرار دارند، تصریح کرد: مذاکراتی با چند بازیکن انجام داده‌ایم که اگر قراردادشان با ما ثبت شد از طریق سایت باشگاه اعلام خواهیم کرد. همچنین قصد نداریم تا زمانی که بازیکنان آزاد تکلیف‌شان مشخص نشده نام آنها را اعلام کنیم.

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 216
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 494
  • بازدید سال : 8,994
  • بازدید کلی : 152,988
  • روزنامه داخلی
    روزنامه خارجی